جدال صاحب سبک‌ها با یکدیگر

در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا شاهد سه دیدار از گروه‌های A و B خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ _شنبه بیست‌وششم خرداد_ با انجام سه دیدار در گروه‌های A و B برگزار خواهد شد. در گروه A مجارستان و سوئیس از ساعت ۱۶:۳۰ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. در گروه B نیز شاهد تقابل اسپانیا و کرواسی از ساعت ۱۹:۳۰ و رویارویی ایتالیا و آلبانی از ساعت ۲۲:۳۰ خواهیم بود.

مجارستان _ سوئیس

این دو تیم در کنار آلمان و اسکاتلند در گروه A مسابقات حاضر هستند و فردا در ورزشگاه راین انرژی با قضاوت اسلوکو وینیچیچ برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. آخرین جدال مجارستان و سوئیس به رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ باز می‌گردد.

نکته جالب توجه این است که هر دو دیدار قبلی آن‌ها پر گل دنبال شده است و همین موضوع موجب می‌شود فردا شاهد یک بازی مهیج باشیم.

با وجود اینکه زمان بسیاری از آخرین تقابل‌های دو تیم می‌گذرد، اما بررسی آمار نشان می‌دهد با وجود شایستگی‌های مجارستان، سوئیس همواره تیم برتر میدان بوده است.

شاگردان یاکین در هر دو دیدار خود با مجارستان موفق به زدن هشت گل شده‌اند و در سوی مقابل نیز دروازه آن‌ها چهار مرتبه توسط حریف باز شده است. شاگردان مارکو روسی به منظور آمادگی بیشتر پیش از جدال با سوئیس سه دیدار دوستانه را با تیم‌هایی همچون ترکیه، کوزوو و جمهوری ایرلند پشت سر گذاشته‌اند و موفق به کسب دو پیروزی و یک شکست شده‌اند.

ضمن اینکه آن‌ها در جام ملت‌های اروپا نیز موفق به کسب پیروزی سه بر یک برابر مونته نگرو و تساوی دو بر دو مقابل بلغارستان شدند. بنابراین مجارستان برای سوئیس حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

در سوی مقابل شاگردان یاکین چهار دیدار دوستانه را با اتریش، استونی، جمهوری ایرلند و دانمارک پشت سر گذاشته‌اند که در این چهار تقابل با زدن شش گل و خوردن یک گل موفق به کسب دو پیروزی و دو تساوی شده‌اند.

سوئیس در هفته دهم جام ملت‌های اروپا نیز مقابل رومانی تن به شکست یک بر صفر داد. به طور کلی بررسی آمار تقابل‌های گذشته دو تیم نشان می‌دهد به احتمال فراوان اهالی فوتبال فردا بازی زیبا و روانی را تماشا خواهند کرد.

جدال صاحب سبک‌ها با یکدیگر

اسپانیا _ کرواسی

تیم‌های نام آشنا و صاحب سبک فوتبال اروپا به همراه ایتالیا و آلبانی در گروه B مسابقات حاضر هستند و از مدعیان کسب عنوان قهرمانی نیز به شمار می‌روند که باید شنبه در ورزشگاه المپیک برلین با قضاوت مایکل اولیور برابر یکدیگر صف‌آرایی کنند.

آخرین تقابل رودرروی دو تیم به لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۳_۲۰۲۲ برمی‌گردد که شاگردان فوئنته با کسب پیروزی پنج بر چهار در ضربات پنالتی موفق شدند کرواسی را از پیش‌رو بردارند. نگاهی اجمالی به پنج تقابل گذشته دو تیم نشان می‌دهد مچ اندازی شاگردان شاگردان دالیچ و فوئنته همواره پر گل دنبال شده است.

چراکه در پنج مسابقه گذشته آن‌ها با یکدیگر شاهد به ثمر رسیدن ۲۵ گل بوده‌ایم و از این تعداد ۱۹ گل سهم اسپانیا و شش گل سهم کرواسی بوده است.

شاگردان فوئنته پیش از جدال با کرواسی در چهار بازی دوستانه برابر ایرلند شمالی، آندورا، برزیل و کلمبیا قرار گرفته‌اند و با زدن ۱۳ گل و خوردن ۵ گل موفق به کسب دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده‌اند. ناگفته نماند که اسپانیا در جام ملت‌های اروپا نیز مقابل گرجستان به پیروزی سه بر یک دست پیدا کرد.
شطرنجی‌ها نیز پیش از بازی با اسپانیا در چهار جدال دوستانه برابر پرتغال، اندونزی، مصر و مقدونیه قرار گرفتند و موفق به کسب سه پیروزی و یک تساوی شدند. شاگردان دالیچ در جام ملت‌های اروپا نیز برابر ارمنستان به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کردند.

جدال صاحب سبک‌ها با یکدیگر

ایتالیا _ آلبانی

در آخرین تقابل روز دوم مسابقات یورو ۲۰۲۴ دو تیم ایتالیا و آلبانی از گروه B در ورزشگاه سیگنال ایدونا با قضاوت فلیکس وایر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. شاگردان اسپالتی با هدف کسب عنوان قهرمانی پا به این مسابقات گذاشته‌اند و به همین دلیل شب دشواری را برای آلبانی رقم خواهند زد.

ایتالیا در پنج دیدار گذشته خود موفق به کسب چهار تساوی و یک شکست برابر رقبا شده است و در این پنج بازی پنج مرتبه دروازه رقبای خود را باز کرده است.

از سوی دیگر شاگردان اسپالتی تنها یک مرتبه اجازه گلزنی به حریفان خود داده‌اند که این آمار نشان می‌دهد ایتالیا علاوه بر عملکرد مطلوب در خط حمله در فاز دفاعی نیز نمایش خوبی دارد.

شاگردان سیلیونیو بر خلاف ایتالیا در پنج تقابل گذشته خود موفق به ثبت آمار دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست شده‌اند. آلبانی با زدن شش گل و خوردن پنج گل در پنج مسابقه ثابت کرده است در خط حمله حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، اما در فاز دفاعی آسیب پذیر است و این موضوع می‌تواند مقابل رقیبی همچون ایتالیا برای آن‌ها دردسر ساز شود؛ به ویژه که نگاهی اجمالی به چهار دیدار رودرروی دو تیم نشان می‌دهد ایتالیا با کسب چهار پیروزی همواره تیم برتر میدان مقابل آلبانی بوده است.

کد خبر 763035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.