بازیکنان می‌دانند بازی فردا فینال محسوب می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فصل ثباتی نداشت و موفق نشدیم تیم قوی که باید، باشیم، به همین دلیل بازیکنان می‌دانند که این بازی نیمه‌نهایی مانند یک فینال است و فقط تیم برنده زمین می‌تواند به فینال راه پیدا کند و به همین دلیل نمی‌توانیم به دنبال نتیجه‌ای جز برد در این بازی باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس عصر امروز _جمعه بیست‌وپنجم خرداد_ در کنفرانس‌خبری پیش از تقابل تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی ایران اظهار کرد: در مورد بازی فردا باید بگویم که خوش‌سانس بودیم که قرعه به بازی در خانه ما افتاد و در مقابل یک تیم بسیار خوب بازی خواهیم کرد و برای شکست دادن این تیم باید بهتر از این‌ها باشیم. فصل ثباتی نداشت و موفق نشدیم تیم قوی که باید، باشیم، به همین دلیل بازیکنان می‌دانند که این بازی نیمه‌نهایی مانند یک فینال است و فقط تیم برنده زمین می‌تواند به فینال راه پیدا کند و به همین دلیل نمی‌توانیم به دنبال نتیجه‌ای جز برد در این بازی باشیم. باید امیدوار باشیم که بازیکنان‌مان فردا در بهترین فرم خود باشند و عملکرد خوب خود را نشان دهند چرا که اخیراً این موضوع ساده‌ای نبود، اما به بهترین نحو برای بازی آماده شده‌ایم. تمامی این بالاوپایین بودن‌های تیم یک مسئول دارد که من مسئول آن هستم.

وی افزود: شرایط نبود بازیکنان ملی‌مان در طول سال بوده است و فقط برای بازی فردا نیست، با بهترین ترکیب فردا پا میدان خواهیم گذاشت، به جز امید نورافکن که بیشتر از دیگر بازیکنان در ترکیب بود و بازی کرد و به همین دلیل به زمان بیشتری برای استراحت نیاز دارد، بقیه بازیکنان مشکلی برای حضور در زمین ندارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان عنوان کرد: در مورد فرشاد احمدزاده و میلاد زکی‌پور نظری ندارم چرا که بازیکنانی نبودند که دائم به تیم ملی دعوت شوند، اما دعوت نشدن رامین رضائیان باعث ناراحتی من شد چرا که پیش از دعوت شدن بازیکنان تیم ملی بهترین عملکرد را از خود نشان داد، اما باید به نظر سرمربی احترام بگذارد، اما شرایط این‌گونه باقی نخواهد ماند.

وی بیان کرد: نمی‌توانم چیزی راجع‌به فساد در فوتبال بگویم، اما خوشحالم که نهادهایی روی آن‌ها نظارت می‌کنند تا این موضوع رفع شد. فکر نمی‌کنم این موضوع فقط در ایران باشد و در کشورهای دیگر نیز وجود دارد، اما مهمترین چیز عدالت است چرا که مردم عدالت را دوست دارند و این پیگیری نشان‌دهنده پیشرفت است.

مورایس تصریح کرد: به‌طور واقع دیگر سورپرایز نخواهم شد، اما سورپرایزهای منفی و مثبت داریم که امیدوارم فردا شاهد سورپرایز مثبت باشیم.

وی در خصوص مسابقات یورو ۲۰۲۴ خاطرنشان کرد: آرزو می‌کنم که تیم ملی خوب پرتغال قهرمان شود، بازیکنان خوبی دارند، اما باید تمرکزشان را روی تیم بودن‌شان بگذارند، تیم‌های بسیار خوب دیگری در این مسابقات حضور دارد و امیدوارم مسابقات هیجان‌انگیزی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تشریح کرد: فکر می‌کنم بهترین راه‌حل فاصله‌ای است برای بین نیمه‌نهایی و فینال انداختند چرا که مرگ رئیس‌جمهور کشورمان وقفه‌ای را میان بازی‌های لیگ انداخت.

کد خبر 763157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.