مهیج ترین تفریحات استانبول را از دست ندهید

سفر به استانبول می تواند برای خیلی ها بهترین سفر عمرشان باشد. این شهر آسیایی- اروپایی، جاذبه هایی در خود دارد که سر زدن به آن ها خاطرات خوشی را برای مسافران رقم می زند.

در کنار جاذبه‌های مختلف این شهر، تفریحات متنوعی هم به چشم می‌خورد. گاهی از اوقات به هنگام سفر دوست داریم با جاذبه‌های تفریحی مقصد مدنظرمان آشنا شویم و خودمان را از روزمرگی‌های زندگی رهایی ببخشیم. در شهر استانبول نیز همانند هر شهر دیگری تفریحات مختلف و البته متنوعی وجود دارد و همین امر موجب می‌شود گردشگران اوقات به یاد ماندنی را در آن شهر تجربه کنند. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال تفریح و هیجان هستند و دوست دارند تجربه‌های نو به دست آورند، در این مقاله همراه ما باشید تا با هم مهیج‌ترین تفریحات استانبول را بررسی کنیم. به طور حتم آشنایی با این تفریحات به شما کمک می‌کند در هنگامی که با تور استانبول به این شهر سفر می‌کنید، سفری بهتر و پربارتری داشته باشید.


کشتی سواری در استانبول

بی شک یکی از پرطرفدارترین تفریحاتی که در استانبول خودنمایی می‌کند، کشتی سواری است. کمتر کسی را بر روی کره خاکی پیدا می‌کنید که سفر در دریا را دوست نداشته باشد. تورهای کشتی سواری در بسفر استانبول، جزء بهترین و مهیج‌ترین تورهای موجود در جهان هستند و می‌توانند خاطرات بسیار شگفت انگیزی برای شما به ارمغان بیاورند. همانطور که می‌دانید، بسفر یکی از تنگه‌های معروف شهر استانبول است و دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا می‌کند. کشتی‌های کروز در استانبول، آماده پذیرایی از مسافران هستند و سوار شدن در آنها می‌تواند برای افرادی که آشنایی با دریا ندارند بسیار جذاب و دلنشین باشد. اگر عاشق دریا هستید و دیدن جاذبه‌های آب، شما را به وجد می‌آورد، حتماً کشتی سواری در این ناحیه را امتحان کنید.


بازدید از پارک‌های آبی استانبول

زمانی که با تور استانبول قصد سفر به این شهر زیبا را می‌کنید، باید خودتان را برای تفریحات مختلفی که در آن گنجانده شده است آماده کنید. این شهر به عنوان یک شهر ساحلی در کنار تنگه بسفر شناخته می‌شود و بیش از ۲۰ ساحل برای شنا دارد. در کنار این ساحل‌ها، پارک‌های آبی متعددی نیز در این شهر افتتاح شده است که هر کدام از آنها به تنهایی می‌توانند مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کنند. برای آن‌هایی که آب بازی و آب تنی را بیشتر از هر چیز دیگری دوست دارند، پارک‌های آبی استانبول می‌تواند فرصت بی نظیری باشد. اجازه دهید برخی از پارک‌های آبی استانبول را به طور خلاصه با هم مرور کنیم.
پارک آبی آکوامارینا
این پارک آبی در محله اروپایی بویوک چکمجه استانبول قرار گرفته است و پشت فرودگاه آتاتورک خودنمایی می‌کند. اگر احساس می‌کنید به هیجان نیاز دارید، باید سری به این پارک آبی بزنید. سرسره و استخرهای متنوعی در این پارک گنجانده شده است و همین امر موجب می‌شود هر کسی با هر سن و سالی بتواند از امکانات موجود به نفع خود بهره ببرد. در کنار استخرها، صندلی‌ها و چترهای ساحلی نیز دیده می‌شود. بعد از اینکه آب تنی کردید و با سرسره‌های موجود خودتان را سرگرم نمودید، می‌توانید روی این صندلی‌ها بنشیند و خستگی در کنید.
پارک آبی ویالند
این پارک آبی در سال ۲۰۱۱ ساخته شد و در حال حاضر یکی از جذاب ترین پارک‌هایی است که در استانبول دیده می‌شود. اگر دوست دارید در کنار آب تنی با یک پارک موضوعی هم آشنا شوید، سفر به این پارک را به هیچ عنوان از دست ندهید.


پارک آبی کلاب دلفین
این پارک، کار خود را در سال ۲۰۰۱ شروع کرد و در دل خود سرسره‌های مختلفی دارد. هیجان سوار شدن بر سرسره و پایین رفتن از آنها برای هر فردی جذاب و منحصر به فرد خواهد بود. اگر هوس آب تنی در یکی از بهترین پارک‌های آبی استانبول را کرده‌اید، حتماً سری به این پارک بزنید. در کنار تفریحات آبی می‌توانید والیبال و تنیس هم بازی کنید.


تفریحات ساحلی در استانبول

همانطور که قبلاً نیز بیان کردیم، استانبول یک شهر ساحلی است و به همین دلیل تفریحات ساحلی مختلفی هم در دل خود دارد. یکی از همین تفریح‌ها، قایق سواری است. در کنار سواحل مختلف این شهر قایق‌های مختلفی گنجانده شده است و مسافران به کمک آنها می‌توانند راز و رمز دریا را کشف کنند و بهترین لحظات عمرشان را سپری کنند. اگر عاشق شنا هستید هم می‌توانید در برخی از سواحل استانبول که شنا در آنها مجاز است به این کار بپردازید. اگر هم عاشق پیاده روی و قدم زدن در کنار ساحل هستید، می‌توانید از فرصتی که برایتان پیش آمده است به بهترین شکل ممکن بهره ببرید و با خانواده تان در کنار سواحل زیبای استانبول به قدم زدن بپردازید.

کد خبر 447891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.