بیانات رهبری در جمع نمایندگان از بروز تفرقه جلوگیری کرد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تایید و رد صد در صدی هر دوره‌ای یکی از اشتباهات استراتژیک است که امیدواریم هیچ‌کس دچار این موضوع نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تمامی دولت‌ها سعی کرده‌اند امور مردم را به گونه‌ای مدیریت کنند که کشور حتی با کمترین امکانات بیشترین توسعه را تجربه کند.

وی با بیان اینکه در ۴۱ سال گذشته کامیابی‌ها در کنار ناکامی‌های احتمالی معنا می‌شود، افزود: فعالیت‌های انفرادی آفت دوره‌های مدیریتی در مجلس و دولت است، این در حالی است که هیچکس تمایل به قصور در انجام وظایف خود ندارد و همه برای تحقق بهترین خدمات تلاش کرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه افراد نباید در این موضوعات فرار روبه جلو داشته باشند، تصریح کرد: کشور بدون فروش نفت و با شرایط سخت تحریم مدیریت می‌شود و همه ما باید برای استمرار و ادامه این مدیریت بکوشیم تا به بهترین نحو ممکن مسائل و مشکلات را پیش ببریم.

وی ادامه داد: اینکه بخواهیم یک دوره اجرایی را گل و بلبل بدانیم و در مقابل دوره دیگر را با سیاه‌نمایی در برابر مردم توصیف کنیم رویه نامطلوب بوده و تأیید و رد صد در صدی هر دوره‌ای یکی از اشتباهات استراتژیک است که امیدواریم هیچ‌کس دچار این موضوع نشود.

نصراصفهانی بیانات مقام معظم رهبری را عاملی برای جلوگیری از بروز مباحثی دانست که بوی تفرقه و جدایی از آن حس می‌شد و خاطرنشان کرد: نیاز است نمایندگان با تلاش شبانه‌روزی تنها به فکر کار برای مردم و رفع مشکلات جامعه باشند.

از هیچ تعاملی دریغ نمی‌کنیم

وی با اشاره به جلسه اخیر مدیران شهری با نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این جلسه مطرح شد که از همه ظرفیت‌های مردم و شهر استفاده شود و تمامی پروژه‌های در دست اجرا را به سرانجام برسانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: از هرگونه تعاملی در سطح کشوری، استانی و شهری برای رفع گره‌هایی که سالیان زیادی از آن‌ها می‌گذرد، دریغ نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در افتتاحیه اخیر پروژه‌های شهرداری امیر آذرافروز، ارشد نظامی آجا در استان، تعاملات ارتش و مدیریت شهری را در سطح عالی دانست و تا زمانی که معادلات با قدرت پیش برود، این نهاد تعاملات را با همراهی مدیریت شهری ادامه خواهد داد.

نصراصفهانی با تاکید بر اینکه باید از همه فرصت‌ها برای جایگزینی فرصت‌سازی به‌جای فرصت‌سوزی استفاده شود، ادامه داد: ما نمایندگان مردم اصفهان در هر جایگاهی در گفتار و تصمیمات خود و در مواجه با مشکلات، باید شأن مردم این شهر را حفظ کنیم.

بازگرداندن ۷۱ درصد شهریه مدارس دانش‌آموزان اصفهان

وی اظهار کرد: برای بازگرداندن شهریه پرداختی خانواده‌های اصفهانی برای سرویس مدارس جلساتی برگزار و در نهایت مقرر شد در مقطع ابتدایی به میزان دو و نیم ماه و در مقطع متوسطه اول و دوم سه و نیم ماه این مبلغ بازگردانده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تا روز گذشته ۷۱ درصد از مبلغ پرداختی برای شهریه سرویس مدارس به شهروندان بازگردانده شده و امیدواریم مابقی این هزینه‌ها نیز توسط تاکسیرانی به شهروندان بازگردانده شود.

وی با اشاره به درگذشت محمد پاکروان به علت ابتلاء به بیماری کرونا، تصریح کرد: این پیشکسوت رشته بسکتبال و چهره رسانه‌ای اصفهان همواره سعی کرد به بهترین نحو ممکن در هر مسئولیتی که حضور دارد ایفای وظیفه کند که این موضوع را به جامعه ورزشکار و مردم اصفهان تسلیت می‌گویم.

نصراصفهانی با بیان اینکه تمامی حقوق کارکنان آتش‌نشانی در بودجه شهرداری دیده شده، ادامه داد: سعی شده فاصله‌ای بین مدیران شهری و نیروهای زیرمجموعه ایجاد نشود و درک شرایط موجود برای نیروهای شهرداری برای مسئولان چندان سخت نیست.

همراهی مردم در رعایت نکات بهداشتی قابل تقدیر است

وی تصریح کرد: همراهی مردم اصفهان در اینکه توصیه‌های بهداشتی را جدی گرفته و اجازه ندادند اصفهان به وضعیت قرمز شیوع کرونا برسد قابل تقدیر است،

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: آمارها حاکی از استفاده ۷۵ درصدی شهروندان اصفهان از ماسک است و این موضوع بار دیگر نقش‌آفرینی و پیشتاز بودن مردم این شهر را نشان می‌دهد.

کد خبر 434385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.