۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
۱۳۷ در هفته‌ای که گذشت

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، هفت هزار و ۵۲۲ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۷۷۱ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۰.۱ درصد، ۳۳۳ تماس معاونت عمران معادل ۴.۴ درصد و ۱۰۵ مورد نیز ترافیکی شامل ۱.۳ درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۹۵۹ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ساخت و ساز غیرمجاز، ترکیدگی و باز ماندن والو فضای سبز، رفع خطر درختان در حال سقوط توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، شش هزار و ۳۹۵ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته سه هزار و ۷۲ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اطلاع رسانی محدودیت‌های ترافیکی و اطلاعاتی درباره حمل و نقل عمومی، شماره تلفن‌های مناطق مورد نیاز شهروندان را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 428070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.