شهرداری بندرعباس شورای اجتماعی محلات را تقویت کند

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شورای اجتماعی محلات به عنوان پشتیبان و سیاستگذاران فعال، بهتر و مناسب‌تر می‌توانند مشکلات محلات و راه حل آن مشکلات بدون هزینه به سمع و نظر مسئولان مربوطه برسانند

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد عامری در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: شهرداران نواحی و معاونین خدمات شهری، باید تقویت شورای اجتماعی محلات را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: شورای اجتماعی محلات به عنوان پشتیبان و سیاستگذاران فعال، بهتر و مناسب‌تر می‌توانند مشکلات محلات و راه حل آن مشکلات بدون هزینه به سمع و نظر مسئولان مربوطه برسانند و امیدوارم شورای اجتماعی متحرک و پویا و فعال‌تر دیده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: اماکن فرهنگی مانند فرهنگسراها، مساجد و مؤسسات و خانه‌های قرآنی باید حمایت شوند، چون شهدا از این اماکن رشد نمودند، لذا این اماکن جهت تأمین نیازها و هزینه‌های جاری خود جهت کار فرهنگی و اجتماعی بایستی دارای مستغلات باشند که بتوانند روی پای خود بایستند و هزینه مربیان و معلمان و امکانات مورد نیاز خود را تأمین نماید.

وی ادامه داد: کار و مسئولیت شهرداران نواحی و معاونین خدمات شهری، به عنوان عمود خیمه‌ی شهرداری است که در گام دوم انقلاب باید به حرکت جدید خود شتاب بیشتری ببخشند.

کد خبر 424204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.