سام اصغری (نامزد بریتنی اسپیرز) دستیار گواردیولا شد +  فیلم

سام اصغری که معروفیت خود را مدیون نامزدش یعنی بریتنی اسپیرز است برای همکاری با تیم منچسترسیتی و پپ گواردیولا به منچستر رفت.

به گزارش ایمنا سام اصغری با نام کامل ساموئل اصغری مربی بدنسازی مشهور ایرانی ساکن امریکا است که به تازگی به عرصه بازیگری و مدلینگ وارد شده است. اصغری معروفیت خود را در ابتدا مدیون نامزد امریکایی معروف و گاه جنجالیش و سپس چهره و اندام مناسبش است.

بیوگرافی سام اصغری

سام اصغری متولد ۱۲ اسفند ۱۳۷۲ در تهران و ساکن لس‌آنجلس است، نام واقعی او در شناسنامه حسام است و سه خواهر بزرگتر از خود دارد، پدر سام، مایک آمریکایی و مادرش فاطمه است، سام در ۱۲ سالگی به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد. او از دوازده سالگی به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کرد و پس از حذف از لیست تیم فوتبال نبراسکا و انصراف از رشته بورس دانشگاه کالیفرنیا دچار افسردگی شد و برای گذران زندگی مجبور به کار کردن در یک باشگاه بدنسازی شد، سام که کمی خجالتی بود و اضافه وزن ناشی از افسردگی باعث شده بود اعتماد به نفس پایینی داشته باشد، پس از شش ماه کار در بدنسازی تصمیم گرفت ورزش کند، او پس از چندین ماه تمرین سخت و کاهش بیش از ۴۰ کیلوگرم وزن به تناسب اندام رسید. قد سام اصغری ۱۸۸ سانتی‌متر و وزن او حدود ۹۵ کیلوگرم است.

فعالیت حرفه ای سام اصغری

از طریق خواهرش فرزانه اصغری یا همان فایا با مایل کاستلو، طراح مد آشنا شد و کار خود را به عنوان مدل آغاز کرد. در سال ۲۰۱۵ در  مجلات تناسب اندام فعالیت می کرد و مربی بدنسازی شد و یک سال بعد با کمپانی تویوتا TOYOTA  و under armor ( لباس ورزشی) همکاری کرده است. همچنین تصویر سام بر روی بسیاری از مجله های ورزشی چاپ شده است.

از جمله موفقیت های وی چاپ عکس سام اصغری بر روس مجله مرد آهنی (iron man) در سال ۲۰۱۷ است و در موزیک ویدیو بریتنی ظاهر شد و موجب آشنایی سام با خواننده مشهور جهان بریتنی اسپیرز شد. سام همچنین در موزیک ویدیو های work from home  و slumber party و fifth harmony’s بریتنی حاضر شده است.

سام اصغری در سال ۲۰۱۸ با بازی در فیلم unbelivable  وارد عرصه بازیگری شد.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز

سام اصغری قسمت عمده معروفیت خود را به‌خاطر نامزدش به دست آورد، سام در یکی از کلیپ‌های برینتی اسپیرز خواننده مشهور امریکایی به نام Slumber party حضور پیدا کرد و آن ویدیو باعث آشنایی‌شان شد، آن‌ها شش ماه بعد نامزدی خود را اعلام نمودند، اولین پست اینستاگرامی بریتنی که در آن آشنایی با سام را رسانه‌ای کرد بیش از بیست میلیون لایک به همراه داشت، سام اکنون بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر دنبال کننده در اینستاکرام دارد. سام ۱۲ سال از بریتنی کوچکتر است.

سام اصغری و منچسترسیتی

سام اصغری در سال ۲۰۱۹ و  بعد از سفر به شهر منچستر از همکاری خود با آکادمی تیم منجسترسیتی پرده برداشت و به نوعی دستیار و همکار پپ گواردیولا ی مشهور شد. این ورزشکار فیتنس ایرانی احتمالا برای بدنسازی و آمادگی جسمانی بازیکنان آکادمی در این باشگاه مشهور کشور انگلیس حضور دارد. باشگاه منچستر سیتی (Manchester City Football Club) یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در لیگ برتر انگلستان است که در شهر منچستر قرار دارد، این تیم در سال ۱۸۸۰ تأسیس شد. اوج قدرت این تیم در سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۰ بود. منچسترسیتی با مربیگری گواردیولا در فصل ۲۰۱۸۲۰۱۷ بیش از ۱۰۰ امتیاز کسب کرد و ضمن قهرمانی، رکورددار کسب امتیازات در تاریخ لیگ جزیره شد، این تیم در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ قهرمان لیگ جزیره، قهرمان جام اتحادیه انگلستان و قهرمان جام حذفی انگلستان شد.

پست اینستاگرام سام اصغری که خبر پیوستن او به منچسترسیتی را تایید کرد 

سام اصغری در کنسرت محمدرضا گلزار

در آبان ماه ۱۳۹۸ کنسرت محمدرضا گلزار در شهر لس آنجلس برگزار شد که سام اصغری مهمان ویژه این کنسرت بود و تماشاگران کنسرت از حضور وی هیجان زده شدند و چند دقیقه او را تشویق کردند. پیش از کنسرت بسیاری از ایرانیان منتظر بودند سام اصغری به همراه بریتنی به این کنسرت بروند.

کد خبر 400257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.