نحوه ورود به سایت همگام آموزش و پرورش

سایت همگام با هدف تولید محتوای الکترونیکی در سایت آموزش و پرورش راه اندازی شده است و جامع ترین پورتال مدارس کشور است. در ادامه نحوه ورود به همگام را توضیح خواهیم داد

به گزارش ایمنا، سایت همگام با هدف تولید محتوای الکترونیکی در سایت آموزش و پرورش راه اندازی شده است و جامع ترین پورتال مدارس کشور است. اولین و مهمترین کاربرد پورتال همگام مدارس در خصوص مطلع شدن دانش آموزان و والدین آن ها از جدیدترین اطلاعیه هایی است که وزارت آموزش و پرورش در مورد فرآیندهای مختلف مدارس اعلام می کند. نحوه ورود به سامانه همگام به این صورت است که دانش آموز پس از ورود به سایت hamgam.medu.ir با وارد کردن کد ملی ۱۰ رقمی و رمز عبور دریافتی از مدرسه یا منطقه آموزش و پرورش می توانند وارد پرتال کاربری خود شوند.

همچنین پرسنل آموزش و پرورش که می‌ خواهند جهت انجام امور مربوطه مدارس به سامانه همگام دسترسی داشته باشند می بایست به کارشناس فناوری آموزش پرورش منطقه یا کارشناس فناوری آموزش پرورش استان خود مراجعه کرده و متناسب با جایگاه سازمانی خود، رمز عبور دریافت کنند. در ادامه راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت همگام را ارائه می دهیم:

اطلاعات موردنیاز برای ورود به سایت همگام

برای ورود به پرتال فردی خود باید ابتدا کد ملی و رمز عبور همگام خود (که از مدرسه دریافت کرده‌اید) را وارد کنید.

آیا سامانه همگام فقط برای دانش‌آموزان است؟

خیر. مسئولان مدارس و کارمندان آموزش‌وپرورش نیز می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

آیا ثبت‌نام در آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان را نیز می‌توان با مراجعه به پرتال دانش‌آموزی سامانه همگام انجام داد؟

بله. متقاضیان آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان می‌توانند با مراجعه به پرتال دانش‌آموزی سامانه همگام اقدام به ثبت‌نام کنند.

نحوه ورود به سامانه همگام آموزش پرورش

داوطلبان برای مراجعه به سایت همگام باید ابتدا در مرورگر خود (کروم و یا فایرفاکس یا برنامه گوشی خود...) آدرس hamgam.medu.ir را جستجو کنند. در صورتی که در جستجوی این عبارت دچار مشکل بودید می توانید بر روی لینک روبرو: « سایت سامانه همگام hamgam.medu.ir » کلیک کنید

اگر از جستجوی گوگل استفاده کرده اید پس از نمایش لینک‌ها روی لینک همگام - آموزش پرورش کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید:

تمام داوطلبان پس از مراجعه به سامانه همگام به نشانی hamgam.medu.ir می‌توانند از منوی بالای سایت روی «ورود» کلیک کنند و با استفاده از کد ملی و رمز عبور همگام وارد پورتال سامانه مدارس خود شوند. برای دریافت رمز ورود به سایت همگام ابتدا لازم است به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه دریافت کنید. لازم به ذکر است که رمز عبور همان رمز همگام است.

پس از ورود به صفحه بعد باید اطلاعات خود را وارد کنید تا وارد سامانه شوید

در این قسمت داشبورد اصلی سامانه همگام را مشاهده می‌کنید:

این داشبورد شامل ثبت‌نام آزمون مدارس نمونه دولتی ، ثبت‌نام آزمون مدارس تیزهوشان ، ثبت‌نام آزمون المپیادهای علمی و همچنین اعلام نتایج آن‌ها نیز است.

کد خبر 397897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 16
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سجاد IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    12 6
    خیلی خیلی خوبه
  • نوشین محمدی تازه اباد IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    9 7
    خوب بود