برقراری بیش از ۳ هزار تماس با شهروندان در اداره ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۱۴۸ تماس با شهروندان برقرار کرده‌اند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت چهار هزار و ۴۱۸ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده یک هزار و ۶۷۶ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۲ درصد، ۲۶۷ تماس معاونت عمران معادل هفت درصد و ۶۲ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است، سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های شهروندان ۵۱۳ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز و رفع آلودگی محیط به واسطه آتش‌زدن ضایعات و زباله به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۸۴ درصدی شهروندان بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۱۴۸ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۷۹۲ مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی در مورد شماره تلفن مناطق ۱۵ گانه و جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی به شهروندان ارایه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت شبانه‌روزی با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 367515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.