تماس ۴ هزار اصفهانی با ۱۳۷/ نیمی از تماس‌ها، مربوط به خدمات شهری است

طی هفته گذشته شهروندان اصفهانی چهار هزار و ۷۳۲ مرتبه با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس برقرار کردند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، چهار هزار و ۷۳۲ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۱۶۲ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۹ درصد، ۴۰۲ تماس معاونت عمران معادل ۹ درصد و ۷۵ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های شهروندان ۶۸۵ مورد از قبیل گزارش ساخت وساز بدون مجوز، رفع خطر حفره و یخ زدایی معابر به واسطه نمک پاشی به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن ، رضایت‌مندی ۸۸ درصدی تماس گیرندگان از اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۹۴۹ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۵۸۶ مورد مشاوره از جمله نحوه پرداخت عوارض و چگونگی حفر چاه باران به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 365599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.