امدادرسانی به ۱۲۲ حادثه دیده  در ۶۲ عملیات امداد و نجات

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از انجام ۶۲ عملیات امدادی و امدادرسانی به۱۲۲ حادثه دیده طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، داریوش کریمی با اشاره به اینکه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر طی هفته گذشته ۶۲ عملیات امداد و نجات انجام داده‌اند، اظهار کرد: بر این اساس به ۱۲۲ تن از هموطنان امدادرسانی شده است.

وی تاکید کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر موفق به نجات ۳۹ نفر در عملیات نجات و رهاسازی‌ شدند که از این میان ۳۱ نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و ۸ نفر مصدوم نیز به صورت سرپایی در محل مداوا شدند.

کریمی تصریح کرد: تعداد ۶۳ تیم عملیاتی و ۱۸۳ نیروی عملیاتی، با مجموع ۵۴ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های یاد شده حضور داشته‌اند.‌

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان از یکم تا هفتم دی ماه اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی ۲۳ حادثه جاده ای،۱۳ حادثه شهری،۱۹ مورد خدمات حضوری، یک حادثه ساحلی و شش حادثه صنعتی و کارگاهی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در خاتمه به هموطنان توصیه کرد : به علت ناپایداری هوا و برودت آن در این فصل سال، از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی با تلفن سه رقمی ۱۱۲ تماس بگیرند.  

کد خبر 363146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.