ناظمی چهارمین داور فوتسال دنیا و طیبی پنجمین بازیکن برتر دنیا شد

وبسایت معتبر فوتسال پلنت، مطابق هر سال لیست بهترین های سال فوتسال جهان را منتشر کرد که نمایندگان ایرانی هیچکدام در جایگاه های اول تا سوم قرار نگرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وبسایت فوتسال پلنت که هر ساله لیست بهترین‌های فوتسال در یک سال میلادی را اعلام می‌کند، روز گذشته نیز لیست بهترین‌های فوتسال در سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد؛ مطابق این لیست، عنوان بهترین دروازه‌بان زن سال ۲۰۱۸، به آنا کاترینا سیلوا از پرتغال رسید و در این لیست فرزانه توسلی، دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در رده ششم ایستاد.

همچنین در بخش بهترین بازیکن زن سال، فاطمه اعتدادی در رده ششم قرار گرفت و این در حالی است که آماندینیا، ستاره فوتسالیست برزیل به‌عنوان بهترین فوتسالیست زن دنیا رسید؛ همینطور دیگر بانوی کاندید ایرانی، گلاره ناظمی هم به‌عنوان چهارمی بهترین داور سال رسید.

علیرضا صمیمی، دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رتبه‌بندی رده هفتم بهترین دروازه‌بان سال را به دست آورد و حمید بی‌غم و محمد ناظم‌الشریعه نیز به ترتیب در جایگاه‌های هفتم بهترین مربی باشگاهی و پنجم بهترین مربی ملی سال قرار گرفتند؛ تیم ملی ایران نیز عنوان چهارمین تیم برتر سال را پس از برزیل، پرتغال و اسپانیا کسب کرد.

همینطور در بخش بهترین بازیکن جوان سال، توحید لطفی هفتم شد و در بخش بهترین بازیکن سال فوتسال دنیا، حسین طیبی به رده پنجم رسید.

کد خبر 363114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.