ترکیب سپاهان مقابل هوادار (احتمالی)

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف هوادار می​‌رود که به دنبال حفظ جایگاه سومی خود در لیگ برتر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان پس از حدود دو هفته از آخرین تقابلش در لیگ برتر در حالی به مصاف هوادار تهران می‌رود که ۲ مهره اصلی خود یعنی میلاد زکی‌پور و رضا اسدی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. با این وجود مهره‌های جایگزین سپاهان در بازی‌های اخیر عملکرد نسبتاً خوبی داشته‌اند و مورایس امیدوار است با درخشش آنها سپاهان بتواند سه امتیاز خانگی را کسب کند تا همچنان تیمش در رتبه سوم لیگ باقی بماند.

دانشگر امیدوار به بازگشت به خط دفاعی

محمد دانشگر که در ابتدای سال ۱۴۰۳ دچار مصدومیت نسبتاً شدیدی شد و از ترکیب تیم بیرون رفت همچنان پس از بهبود مصدومیت از ترکیب اصلی دور است که دلیل آن عملکرد خوب هادی محمدی در کنار سیاوش یزدانی در قلب خط دفاعی بوده است. با توجه به فشردگی مسابقات در سه هفته پایانی لیگ برتر، این احتمال وجود دارد که مورایس به صورت چرخشی از سه مدافع مرکزی خود در این سه بازی استفاده کند و چه بسا در بازی با هوادار نوبت حضور دانشگر در ترکیب اصلی باشد. در سمت چپ خط دفاعی آریا یوسفی با توجه به مصدومیت زکی‌پور از ناحیه بینی به کار گرفته خواهد شد، یوسفی در دو بازی آخر سپاهان مقابل ملوان و مس رفسنجان عملکرد خوبی داشته است و اجازه نداده است تیم از نبود زکی‌پور ضربه بخورد. در سمت دیگر خط دفاعی نیز رامین رضائیان گزینه قطعی مورایس در ترکیب اصلی خواهد بود.

همچنین پیام نیازمند که در بازی جام حذفی برابر ملوان نیمکت نشین شده بود به احتمال فراوان در چارچوب مسابقات لیگ به دروازه سپاهان بازمی‌گردد.

کریمی و دابو مهره‌های ثابت میانه میدان

تغییراتی که مورایس در بازی با ملوان داده بود باعث شده بود نورافکن از خط هافبک سپاهان به وینگر چپ منتقل شود تا فرشاد احمدزاده به عنوان هافبک هجومی به کار گرفته شود و خط هافبک سپاهان با دابو، کریمی و احمدزاده تشکیل شود. برای بازی با هوادار اما باید دید ترکیب مورایس برای خط حمله سپاهان چه خواهد بود تا مهره سوم خط هافبک در کنار کریمی و دابو مشخص شود.

غیبت ادامه دار اسدی در خط آتش سپاهان

شهریار مغانلو، آقای گل کنونی لیگ برتر برابر هوادار هم در نوک خط حمله سپاهان حضور خواهد داشت. در سمت راست خط حمله با مصدومیت رضا اسدی که در تمرینات رخ داده است، احتمال حضور کاوه رضایی بیشتر است. در این صورت فرشاد احمدزاده به خط هافبک منتقل می‌شود و امید نورافکن در پست وینگر چپ به کار گرفته می‌شود، ترکیبی که در بازی با ملوان هم به کار گرفته شد. احتمال دیگری که در مورد چینش خط حمله سپاهان وجود دارد حضور رضا شکاری به جای نورافکن یا احمدزاده است و باید دید آمادگی کدام یک از نفرات در تمرینات تیم بیشتر بوده است.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل هوادار به شرح زیر است:

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر (هادی محمدی)، آریا یوسفی، رامین رضائیان، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، امید نورافکن (رضا شکاری) و شهریار مغانلو

کد خبر 756646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.