وقوع ۱۱ هزار و ۴۶۳ نزاع در سه ماهه امسال

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: ۱۱هزار و ۴۶۳ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع در سه ماهه نخست امسال به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کردند.

علی سلیمانی‌پور در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مراجعات نزاع ۲۲ درصد از کل پرونده‌های ورودی به پزشکی قانونی استان اصفهان را شامل میشود، اظهار کرد: بر این اساس در سه ماهه نخست امسال ۱۱هزار  و ۴۶۳ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان  مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه میزان مراجعات نزاع در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۵ درصد رشد داشته است، افزود: از کل مراجعه کنندگان نزاع استان اصفهان سه هزار و ۸۱۶ نفر زن و هفت هزار و ۶۴۷ نفر مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تعداد مراجعات نزاع سه ماه نخست سال ۹۶ را ۱۰ هزار و ۹۶۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد سه هزار و ۱۳۸ نفر زن و هفت هزار و ۸۲۸ نفر مرد بوده‌اند.

وی همچنین به افزایش آمار فوت ناشی از حوادث کار در استان اصفهان در سه ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: این آمار در سال جاری ۲۷ مورد بوده است که با توجه به آمار ۱۶ نفری در سال گذشته با افزایش چشمگیری رو به رو بوده است.

سلیمانی‌پور اصابت جسم سخت را مهم‌ترین دلیل فوت ناشی از حوادث کار اعلام کرد و افزود: در این بازه زمانی  ۶۷۱ مورد شامل  ۵۴ زن و  ۶۱۷ مرد نیز دچار مصدومیت ناشی از حوادث کار شده‌اند که این آمار نیز با افزایش ۵.۵ درصدی روبهرو بوده است.

کد خبر 348917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.