میزبانی فرهنگسرای کوثر از دو رویداد

آیین افتتاح نمایشگاه آثار قلمزنی «محسن حقانی» و جشن تکریم مادر و مادربزرگ‌ها _پنجشنبه ۱۷ اسفندماه_ در فرهنگسرای کوثر برپا می‌شود.

مدیر فرهنگسرای کوثر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: گالری فرهنگسرای کوثر پیش از نوروز ۹۶ فعالیت خود را با نمایش آثاری از هنرمندان شهیر منطقه ۱۵ اصفهان آغاز کرد و تا کنون میزبان آثار هنرمندان شاخصی هم‌چون استاد رضا بدرالسماء بوده است. در روزهای پایانی این سال بر آن شدیم تا نمایشگاهی از آثار «محسن حقانی»، یکی از قلمزنان شاخص خوراسگان را برگزار کنیم.

حمیدرضا مکارمی تصریح کرد: سبک کار و شیوۀ آقای حقانی بسیار متفاوت و آثار او از نظر حجم و اندازه به نوعی رکورد دار است. نمایشگاه آثار قملزنی این هنرمند از امروز _چهارشنبه ۱۶ اسفندماه_ میزبان علاقمندان است اما آیین افتتاحیۀ آن فردا پنجشنبه_ ۱۷ اسفندماه_ برگزار می شود.

وی افزود: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، جشنی هم به نام «جشن کوثر هستی» با همکاری باغ تجربه، دفتر تخصصی سالمند در نظر گرفته ایم که پس از افتتاح نمایشگاه، آن را برگزار خواهیم کرد.

مکارمی ادامه داد: ابتدا بنا بر این بود که در «جشن کوثر هستی»، میزبان پرجمعیت‌ترین خانواده و پیرترین زن منطقه باشیم اما به دلیل کمبود وقت و عدم شناسایی افراد این امکان فراهم نشد. با این حال بخش‌های شاد و سرگرم کننده‌ای را برای همۀ مادران و مادربزرگان در نظر گرفته‌ایم.  

وی خاطرنشان کرد: فرهنگسرای کوثر وابسته به معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان، ۱۷ اسفندماه از ساعت ۹ صبح میزبان برپایی این دو رویداد است.

کد خبر 338972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.