درباره طرح صداوسیما به تفاهم رسیدیم و آن را برد-برد می‌دانیم

وزیر ورزش و جوانان از تفاهم اولیه بر سر طرحی مشترک میان رسانه ملی، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای درآمدزایی از ورزش خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر، با بیان اینکه در خصوص طرحی که بخش بازرگانی صدا و سیما در زمینه درآمدزایی و تبلیغات تهیه کرده است به تفاهم رسیده ایم گفت: امیدواریم حداکثر تا هفته آینده با تشکیل جلسات مشترک میان وزارت ورزش و جوانان، صدا و سیما و فدراسیون فوتبال، اصلاحات لازم در خصوص این طرح صورت گیرد و به توافق نهایی برسیم.

سلطانی‌فر پس از جلسه مشترک با رییس رسانه ملی و رییس فدراسیون فوتبال در صدا و سیما افزود: ان شاءالله طرح پیشنهادی صدا و سیما مبنایی باشد برای درآمدزایی بیشتر از ورزش و فعالیت های ورزشی و معتقدیم این طرح برای دوطرف اصلی برد - برد است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر درآمدزایی بیشتر از رویدادهای ورزشی افزود: طرحی که صدا و سیما تهیه کرده است هم منافع رسانه ملی را تأمین می‌کند و هم بخش ورزش کشور به ویژه فوتبال از آن منتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به فضای بسیار خوبی که در جلسه با رییس سازمان صداوسیما ایجاد شده و تفاهمی که به وجود آمده است بتوانیم هر چه سریع‌تر این طرح را نهایی و مراحل اجرایی آن را آغاز کنیم.

سلطانی‌فر به دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه اشاره و تصریح کرد: درباره همکاری های مشترک میان صداوسیما و بخش ورزش کشور و همچنین رویدادهای پیش رو به خصوص جام جهانی ۲۰۱۸ و بازی‌های آسیایی جاکارتا برنامه‌ریزی خوبی با حمایت‌های دکتر علی عسکری، رییس سازمان صداوسیما صورت گرفته است و در این جلسه مبنای این برنامه‌ریزی‌ها گذاشته شده است.

شهریاری، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان نیز پس از این جلسه با ابراز رضایت از این نشست گفت: این نشست آغاز خوبی است تا همکاری های سازمان صداوسیما و وزارت ورزش و جوانان بیش از پیش گسترش یابد و در نهایت موفقیت خوبی برای کشور رقم بخورد.

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال هم این جلسه را مفید و موثر خواند و ابراز امیدواری کرد تا شاهد تأثیر مثبت آن بر فوتبال کشور باشیم.

کد خبر 338808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.