علت شکست تیم ملی والیبال مقابل آرژانتین مشخص شد

با بررسی آمار دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین، علت شکست تیم ایران مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز _دوشنبه هفتم خرداد_ از ساعت ۰۰:۰۰ در قالب مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال مقابل تیم آرژانتین قرار گرفت و با نتیجه سه بر دو و امتیازات ۲۳ بر ۲۵، ۳۱ بر ۲۹، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۳ شکست خورد. تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست خود مقابل صربستان با نتیجه سه بر یک، در بازی دوم با نتیجه سه بر صفر مقابل ایتالیا و در بازی سوم مقابل کوبا با نتیجه سه بر یک مغلوب شده بود.

دو تیم ایران و آرژانتین تاکنون در طول تاریخ ۱۸ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۹ برد برای ایران و ۹ پیروزی برای آرژانتین ثبت شده است. آخرین مسابقه دو تیم ایران و آرژانتین در لیگ ملت‌های سال گذشته بود که مردان ایران سه بر دو مغلوب حریف شدند و شاگردان موریس موتا پائز فرصت انتقام از آرژانتین را در مسابقه امروز نیافتند.

تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست خود مقابل صربستان با نتیجه سه بر یک، در بازی دوم با نتیجه سه بر صفر مقابل ایتالیا و در بازی سوم مقابل کوبا با نتیجه سه بر یک مغلوب شده بود.

بررسی آماری این دیدار تفاوت فاحشی را بین دو تیم نشان نمی‌دهد، به‌گونه‌ای که آرژانتین ۶۹ امتیاز از طریق حمله کسب کرده است و ایران در این بخش ۶۵ امتیاز به دست آورده است.

در دفاع آرژانتین ۱۴ امتیاز به دست آورده و سهم ایران ۱۰ امتیاز بوده است.

در سرویس وضعیت ایران بهتر بوده و چهار امتیاز کسب کرده و آرژانتین در این بخش سه امتیاز کسب کرده است.

علاوه بر این، اشتباهات فردی آرژانتین بیشتر بوده و تیم ایران ۳۳ امتیاز از طریق اشتباهات حریف خود کسب کرده است، در حالی که آرژانتین ۲۸ امتیاز از طریق اشتباهات ایران به دست آورده است.

کد خبر 757410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    5 0
    خوب علت باخت در دفاع بوده یا در حمله !!!! نوشتن عدد که به تنهائی علت باخت را نشان نمی دهد بهتر بود که شما نتایج ۵ کیم را به تفکیک اعلام میکردید که در اینصورت بهتر علت باخت مشخص می‌شد بطور مثال احتمالا اشتباهات ایران در کیم های ۴ و ۵/ باید بالاتر از آرژانتین باشد