مرتضی شریفی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و آرژانتین

مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و آرژانتین در هفته نخست مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز _دوشنبه هفتم خرداد_ از ساعت ۰۰:۰۰ در قالب مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال مقابل تیم آرژانتین قرار گرفت و با نتیجه سه بر دو و امتیازات ۲۳ بر ۲۵، ۳۱ بر ۲۹، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۳ شکست خورد.

دو تیم ایران و آرژانتین تاکنون در طول تاریخ ۱۸ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۹ برد برای ایران و ۹ پیروزی برای آرژانتین ثبت شده است. آخرین مسابقه دو تیم ایران و آرژانتین در لیگ ملت‌های سال گذشته بود که مردان ایران سه بر دو مغلوب حریف شدند و شاگردان موریس موتا پائز فرصت انتقام از آرژانتین را در مسابقه امروز نیافتند.

مرتضی شریفی با کسب ۲۶ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد و برونو لیما بازیکن شماره ۱۲ آرژانتین با ۲۰ امتیاز، بهترین بازیکن این تیم بود. امین اسماعیل‌نژاد نیز برای تیم ایران ۲۴ امتیاز به دست آورد.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۱۲ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۶۵ پوئن در حمله، ۱۰ امتیاز در دفاع، ۴ پوئن سرویس و ۳۳ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

بازیکنان تیم ملی آرژانتین نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۱۴ امتیاز کسب کردند که شامل ۶۹ امتیاز حمله، ۱۴ دفاع، ۳ پوئن سرویس و ۲۸ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود

کد خبر 757409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.