یخنورد اصفهانی در سودای کسب عنوان قهرمان قهرمانان سال ۲۰۱۸

یخنورد اصفهانی برای حضور در آخرین مرحله جام جهانی یخنوردی عازم روسیه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا صفدریان یخنورد اصفهانی شب گذشته اصفهان را به منظور شرکت در آخرین مرحله مسابقات جام جهانی یخنوردی در سال ۲۰۱۸ به مقصد تهران و سپس مسکو روسیه ترک کرد.

این یخنورد اصفهانی پس از کسب مدال برنز جام جهانی سوییس، بالاتر از قهرمانان روسیه و کره جنوبی به مدال طلای ماده «لید» جام جهانی یخنوردی ایتالیا دست یافت و نخستین مدال طلای ایران از جام‌های جهانی را از آن خود کرد. صفدریان سپس در رقابت‌های یخ‌نوردی جام جهانی و قهرمانی آسیا که در «چئونگ سونگ» کره‌جنوبی برگزار شد، حضور یافت و در ماده «لید» موفق به کسب مدال برنز آسیا شد. وی همچنین در این ماده در رده ششم جهان ایستاد.

صفدریان پس از شرکت در چهار دوره مسابقه در کشورهای سوییس، ایتالیا، چین و کره جنوبی در مجموع با ۲۶۰ امتیاز در رده سوم رنکینگ جهانی قرار دارد و امتیاز جام جهانی روسیه، قهرمان قهرمانان سال ۲۰۱۸ را مشخص می‌کند.

این یخنورد اصفهانی که پس از بازگشت از کره جنوبی، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا مهم‌ترین خواسته خود را حضور مربی‌اش در مسابقات در کنار او عنوان کرده بود، شب گذشته به همراه پیام رحمان ستایش مربی اصفهانی‌اش عازم روسیه شد.

جام جهانی یخنوردی روسیه از نهم تا یازدهم ماه مارس در شهر کی‌روف روسیه برگزار می‌شود.

کد خبر 338358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.