گازگرفتگی یک کشته و چهار مصدوم داشت

سخنگوی اورژانس استان اصفهان گفت : انتشار گاز منوکسید کربن در شهرهای مبارکه ، سمیرم و اصفهان مرگ یک نفر و مسموم شدن چهار شهروند دیگر را رقم زد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره حوادث گاز گرفتگی روز گذشته در استان اصفهان اظهار کرد: بر اثر انتشار گاز سمی منوکسیدکربن ناشی استفاده از گاز پیک نیک در شهرستان مبارکه مردی 34 ساله در مبارکه جان خود را از دست داد.

وی در خصوص حادثه گازگرفتگی در سمیرم نیز گفت: این حادثه در  ساعت ۲۳ و ۴۷ دقیقه شب گذشته رخ داد که به دنبال آن دو مرد و یک زن به دلیل انتشار گاز منوکسیدکربن ناشی از روشن کردن پیک نیک برای گرمایش دچار مسمومیت تنفسی شده و پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان سمیرم انتقال یافتند.

سخنگوی حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان در مورد وقوع حادثه دیگری در حسن‌آباد جرقویه بیان‌کرد: روز گذشته یک زن حدود ۳۵ ساله براثر استفاده از زغال برای گرم کردن خود دچار مسمومیت تنفسی شد که پس از اکسیژن درمانی در محل به مرکز درمانی حسن‌آباد منتقل شد.

گفتنی است از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۱۷۰ نفر در استان اصفهان بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن دچار مسمومیت شدند که ۱۵ نفر از آن ها جان خود را از دست دادند.

کد خبر 336680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.