رسانه ها در جهت توانمند سازی معلولین حرکت کنند

نایب رییس جامعه معلولین استان گفت: بخشی از افراد جامعه دچارمعلولیت هستند و باید رسانه ها در این زمینه فرهنگ سازی لازم را انجام دهند و با منعکس کردن مشکلات معلولین در جهت توانمند سازی آنها حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد منصوری اظهار کرد: امروزه معلولین با انبوهی از مشکلات و گرفتاری ها روبه رو هستند که در طی سال های متمادی روی هم انباشته شده است و  دوست داریم که معلولین جامعه را به کرامت های انسانی خودشان در اجتماع باز گردانیم.

  نایب رییس جامعه معلولین استان اذعان کرد: شعار مناسب سازی برای امروز و مناسب سازی برای فردای  معلولین جامعه وجود دارد و ضرورت دارد که از حقوق معلولان دفاع کنیم.

وی ادامه داد: بخشی از افراد جامعه دچار معلولیت هستند و باید رسانه ها در این زمینه فرهنگ سازی لازم را انجام دهند و با منعکس کردن مشکلات معلولین در جهت توانمند سازی آنها حرکت کنند.

منصوری  تاکید کرد: در حوزه حمل و نقل، اتوبوسرانی و اتوبوس های درون شهری، مناسب سازی شده است و نیازمند صرف هزینه های بیشتری در این بخش هستیم  و اکنون فریب  به ۱۵۰ اتوبوس مناسب سازی شده برای معلولین فراهم شده است.

وی افزود: انتظار می رود که این تعداد اتوبوس با حذف صندلی های گذاشته شده در آن، برای استفاده معلولین مناسب سازی شوند.

نایب رییس جامعه معلولین استان با اشاره به برگزاری پیاده روی معولان در روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه در خیابان چهارباغ عباسی  اظهار داشت: این پیاده روی از ساعت ۱ تا ۵ بعد ظهر با اجرای  برنامه های گوناگون اجرا می شود.

کد خبر 330378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.