داستانی که با بسته شدن پنجره تمام می‌شود!

مشابه داستان رامین رضاییان و سپاهان درباره کمال کامیابی‌نیا در حال تکرار است.

به گزارش ایمنا، غیبت یک‌جلسه‌ای کمال کامیابی‌نیا در تمرینات پرسپولیس و در ادامه نیمکت‌نشینی این بازیکن در ۲ دیدار پیاپی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به حساسیت‌هایی درباره رابطه او با برانکو ایوانکوویچ دامن زد.

احتمال جدی بودن اختلاف کامیابی‌نیا با سرمربی پرسپولیس، شروع نه چندان رضایت‌بخش سپاهان در شروع فصل جدید و باز بودن پنجره نقل و انتقالات دست به دست هم داد و به شایعه حضور این بازیکن در اصفهان دامن زد. حتی مبلغی نجومی درباره رقم پیشنهاد سپاهان به هافبک پرسپولیس نقل برخی محافل رسانه‌ای شد. باشگاه اصفهانی هم در واکنش به این حرف و حدیث‌ها به سرعت و قویاً علاقه به جذب کامیابی‌نیا را تکذیب کرد.

جالب آنکه هر بار یکی از ستاره‌های پرسپولیس با باشگاه یا سرمربی تیم به مشکل برمی‌خورد به سرعت شایعه سپاهانی شدنش مطرح می‌شود. فصل گذشته نیز به دفعات شایعاتی درباره احتمال پیوستن رامین رضاییان به سپاهان نقل محافل رسانه‌ای شد. باشگاه اصفهانی بارها این شایعات را تکذیب کرد تا اینکه ستاره مغضوب برانکو در نهایت لژیونر شد.

از آنجا که تجربه نشان داده است که تکذیب سپاهان به تنهایی پایان‌بخش حرف و حدیث‌ها نیست احتمالاً در مورد کامیابی‌نیا هم باید منتظر ماند تا با بسته شدن پنجره تابستانی داستان سپاهانی شدن او تمام شود.

کد خبر 316824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.