دو ماه از سربازی‌ام باقی مانده بود اما به سپاهان برگشتم/ به دنبال قهرمانی هستیم

دروازه بان تیم هندبال سپاهان گفت: با وجود اینکه ۲ ماه از خدمت سربازی‌ام باقی مانده بود اما با حضورم در سپاهان موافقت شد.

سعید برخورداری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد بازگشتش به تیم هندبال سپاهان، اظهار کرد: با وجود اینکه ۲ ماه از خدمت سربازی‌ام باقی مانده بود اما با هماهنگی که با تیم نیروی زمینی ارتش انجام شد و صحبت‌هایی که قبلاً انجام داده بودیم با حضورم در سپاهان موافقت شد.

وی ادامه داد: به هر حال هر بازیکنی دوست دارد برای تیمی که در آن بزرگ شده و هندبال را در آن یاد گرفته است و برای شهر خودش بازی کند. از بازگشت به سپاهان خیلی خوشحال هستم.

برخورداری بیان کرد: حدود سه هفته است که تمریناتمان شروع شده و بیشتر تمرینات بدنسازی را در این مدت انجام داده‌ایم.

دروازه بان تیم هندبال سپاهان افزود: قراردادم را با باشگاه سپاهان امضا کرده‌ام و با توجه به اوضاع اقتصادی و شرایط نابسامان مالی تیم‌های دیگر، شرایط باشگاه سپاهان خوب است.

وی در مورد ترکیب تیم هندبال سپاهان در فصل جدید، اظهار کرد: هنوز ترکیب تیم سپاهان کامل نشده اما با حضور بازیکن خارجی که مد نظر باشگاه است قطعاً شرایط تیم از الان بهتر خواهد شد و می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

برخورداری تصریح کرد: لیگ امسال از دهم شهریورماه آغاز می‌شود. برخی از تیم‌ها تمرینات خود را شروع کرده‌اند و کم کم در حال آماده شدن هستند.

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: امسال لیگ نزدیکی را شاهد هستیم چون اکثر بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند. تیم نفت و گاز گچساران نیز امسال متحول شده و بازیکنان جدیدی جذب کرده است که مطمئناً حرف زیادی برای گفتن دارد.

وی تأکید کرد: از مسئولان باشگاه نیروی زمینی ارتش تشکر می‌کنم که برای بازگشتم به تیم سپاهان همکاری‌ کردند. امیدوارم بتوانم قهرمانی‌هایی که سال‌های گذشته با تیم هندبال سپاهان داشته‌ام را دوباره تکرار کنم.  

کد خبر 315119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.