حضور پادوانی در پارالمپیک شنا/ تغییر ساعت بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر

رویدادهای مهم ورزشی کشورمان در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رشته‌های مختلف ورزشی کشورمان امروز _چهارشنبه، نهم خرداد_ مطابق با روال همیشگی حواشی و اتفاقات گوناگونی را پشت سر گذاشتند. در ادامه بعضی از رویدادهای مهم ورزشی امروز را می‌خوانید.

بازیکن سابق استقلال در پارالمپیک شنا

لئاندرو پادوانی بازیکن سابق استقلال که سال‌های گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه نخاع در زمین مسابقه مجبور به ترک مستطیل سبز شده بود. فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه‌های ورزشی را رها نکرد و هم اکنون در رشته شنا تمرینات خود را دنبال می‌کند. پادوانی پس از کسب دو مدال طلا در مسابقات شنای برزیل موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ شنا شد.

تغییر ساعت دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر

هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز_ شنبه دوازدهم خرداد_ پیگیری خواهد شد. پیش از این قرار بود جدال‌های هفته سی‌ام در ساعت ۲۰ برگزار شود، اما به دلیل تداخل ساعت مسابقات با فینال لیگ قهرمانان اروپا سازمان لیگ امروز خبر از تغییر ساعت مسابقات هفته پایانی لیگ برتر داد. بر اساس این تصمیم سوت آغاز رقابت‌های لیگ برتر کشورمان روز شنبه به جای ساعت ۲۰ از ساعت ۱۹ برگزار به صدا در خواهد آمد.

تحول در تیم ملی هنگ‌کنگ

در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ تیم ملی ایران روز _ پنجشنبه هفدهم خرداد_ برابر هنگ‌کنگ صف‌آرایی خواهد کرد. نکته جالب توجه این است که در آستانه این تقابل یورن اندرسون سرمربی تیم ملی هنگ‌کنگ از هدایت این تیم کناره گیری کرد. در واقع شاید بتوان گفت حریف ایران با شرایطی نسبتاً بحرانی آماده این مسابقه خواهد شد. باید دید قرمز پوشان در جدال با شاگردان قلعه‌نویی تحت هدایت کدام سرمربی پا به میدان مسابقه خواهند گذاشت؟

تیم ملی موی‌تای مسابقات جهانی را از دست داد

رقابت‌های موی‌تای قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۴ یازدهم خرداد به مدت یازده روز و به میزبانی شهر پاتراس یونان برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران به دلیل کارشکنی کشور میزبان در صدور روادید فرصت حضور در این تورنمنت حساس را از دست داد.

استفاده از VAR در تمام جدال‌های آسیایی

لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش رو برای اولین بار در سه سطح برگزار خواهد شد. در واقع تیم‌های حاضر در این تورنمنت در سه سطح لیگ الیت، لیگ قهرمانان و چلنج لیگ آسیا برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.
به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا در سایت رسمی خود خبر از استفاده کمک داور ویدئویی در تمام مسابقات فصل آینده آسیا داد. این در شرایطی است که پیش از این گفته شده بود بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سطح دو بدون سیستم کمک داور ویدئویی خواهد بود و فقط در دیدار فینال چلنج لیگ از VAR استفاده خواهد شد.

کد خبر 758460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.