توجه وزیر ورزش به بانوان المپیکی قابل تقدیر است

ملی‌پوش تیم تکواندو گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم که با برنامه‌ریزی دقیق آمادگی ذهنی و جسمی خود را تا المپیک به صددرصد برسانم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ناهید کیانی با اشاره به مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار راه یافته به المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ با حضور وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: برگزاری چنین مراسمی تاکنون بی سابقه بود و بنده در المپیک گذشته نیز حضور داشتم ولی هرگز چنین نشستی برگزار نشد.

وی افزود: یکی از مزایای بسیار خوبی که اینگونه نشست‌ها دارد این است که بانوان ورزشکار می‌توانند در نشست‌های دوستانه‌ای که پیش از المپیک برگزار می‌شود درخصوص مشکلات و برنامه‌های خود با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک گفتگو کنند.

بانوی تکواندوکار کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: به‌عنوان مثال در جلسه گذشته که برگزار شد بنده در خصوص روانشناس مدنظرم که در حال همکاری با تیم ملی کشتی است، صحبت کردم که خوشبختانه در این فاصله کوتاه دو هفته‌ای به این موضوع رسیدگی شد و بنده نیز تحت نظر این روانشناس قرار گرفتم.

کیانی ادامه داد: اینگونه رسیدگی‌ها نشان دهنده توجه مسئولان ورزشی به ورزشکاران و نیازهایشان است و در حال حاضر بنده تمام تلاش خود را می‌کنم که با برنامه‌ریزی دقیق آمادگی روانی و جسمی خود را تا المپیک به صددرصد برسانم و تلاش می‌کنم با کسب نتایج مطلوب در المپیک زحماتشان را جبران کنم.

کد خبر 758235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.