مهدی غلامی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تازهترین ارزیابی سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان، منطقه ۱۱ در صدر جدول عملکرد پاسخگویی به پیامهای مردمی قرار گرفت.
وی افزود: این موفقیت، نتیجه تلاش یکپارچه همکاران و کارشناسان واحدهای مختلف منطقه است که با برنامهریزی منسجم و اجرای چابک فرایندها، توانستند بالاترین سطح سرعت، دقت و شفافیت را در پاسخگویی فراهم کنند. پیگیری و نظارت لحظهای بر چرخه مدیریت پیامهای دریافتی نیز نقش مهمی در این دستاورد داشته است.
مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به روند ثبت و رسیدگی به درخواستهای سامانه ۱۳۷ تصریح کرد: شهروندان با تماس با شماره ۱۳۷ گزارشها، انتقادات و پیشنهادهای خود را اعلام میکنند که این موارد توسط اپراتورها ثبت و بلافاصله به منطقه مربوطه ارجاع میشود.
غلامی ادامه داد: ما در منطقه ۱۱ خود را موظف میدانیم در کوتاهترین زمان ممکن اقدام لازم را انجام داده و نتیجه را در سامانه ثبت کنیم؛ در مرحله نهایی نیز با تماس تلفنی، میزان رضایت شهروند بررسی میشود و در صورت عدم رضایت، موضوع مجدد برای پیگیری ارسال خواهد شد.
وی تاکید کرد: رضایتمندی شهروندان مهمترین معیار در این ارزیابی است. کسب این رتبه نشان میدهد که تمرکز بر کاهش زمان رسیدگی، دقت در اجرای درخواستها و هماهنگی بینبخشی توانسته است اعتماد عمومی را تقویت و ارتباط مردم با شهرداری را بهبود ببخشد.
مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: هدف ما حفظ این روند و ارتقای هرچه بیشتر کیفیت پاسخگویی است و این مسیر با همراهی و همکاری شهروندان تداوم خواهد یافت.


نظر شما