منطقه ۱۱ پرچم‌دار پاسخگویی به شهروندان در سامانه ۱۳۷ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه با کسب بالاترین شاخص‌های سرعت، دقت و رضایتمندی در رسیدگی به درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷، موفق شد رتبه نخست را میان مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان به خود اختصاص دهد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تازه‌ترین ارزیابی سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان، منطقه ۱۱ در صدر جدول عملکرد پاسخگویی به پیام‌های مردمی قرار گرفت.

وی افزود: این موفقیت، نتیجه تلاش یکپارچه همکاران و کارشناسان واحدهای مختلف منطقه است که با برنامه‌ریزی منسجم و اجرای چابک فرایندها، توانستند بالاترین سطح سرعت، دقت و شفافیت را در پاسخگویی فراهم کنند. پیگیری و نظارت لحظه‌ای بر چرخه مدیریت پیام‌های دریافتی نیز نقش مهمی در این دستاورد داشته است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به روند ثبت و رسیدگی به درخواست‌های سامانه ۱۳۷ تصریح کرد: شهروندان با تماس با شماره ۱۳۷ گزارش‌ها، انتقادات و پیشنهادهای خود را اعلام می‌کنند که این موارد توسط اپراتورها ثبت و بلافاصله به منطقه مربوطه ارجاع می‌شود.

غلامی ادامه داد: ما در منطقه ۱۱ خود را موظف می‌دانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام لازم را انجام داده و نتیجه را در سامانه ثبت کنیم؛ در مرحله نهایی نیز با تماس تلفنی، میزان رضایت شهروند بررسی می‌شود و در صورت عدم رضایت، موضوع مجدد برای پیگیری ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: رضایتمندی شهروندان مهم‌ترین معیار در این ارزیابی است. کسب این رتبه نشان می‌دهد که تمرکز بر کاهش زمان رسیدگی، دقت در اجرای درخواست‌ها و هماهنگی بین‌بخشی توانسته است اعتماد عمومی را تقویت و ارتباط مردم با شهرداری را بهبود ببخشد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: هدف ما حفظ این روند و ارتقای هرچه بیشتر کیفیت پاسخگویی است و این مسیر با همراهی و همکاری شهروندان تداوم خواهد یافت.

کد خبر 928986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.