به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _دوشنبه پنجم آبان_ در هشتمین قسمت برنامه «پایش» که در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برگزار شد، این مرکز را خط مقدم پاسخگویی به مشکلات مردم معرفی و اظهار کرد: تلاش مجموعه ارتباطات مردمی بر این است که مسائل و دغدغههای شهروندان شنیده و در راستای رفع آنها اقدام شود.
وی افزود: راهاندازی و توسعه سامانه ۱۳۷ یکی از اقدامات مؤثر شهرداری اصفهان در سالهای گذشته است که با هدف پاسخگویی مستقیم به شهروندان ایجاد شد و کارشناسان آن با صبر، حوصله، ادب و متانت در مسیر تحقق این هدف گام برداشتهاند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اعضای این شورا به عنوان نمایندگان مردم، همواره تلاش دارند رضایت عمومی در تمام ابعاد حاصل شود که یکی از مهمترین آنها، پاسخگویی به مشکلات مطرحشده از سوی شهروندان است.
فلاح با بیان اینکه شهروندان اصفهانی نسبت به اداره شهر خود بیتفاوت نبوده و با مدیریت شهری برای رفع مسائل همکاری میکنند، ادامه داد: تماس و پیگیری مردم از طریق سامانه ۱۳۷ ارزشمند است زیرا داشتن شهری موفق، پویا و هوشمند، نیازمند مشارکت فعال همه شهروندان است و ایجاد انگیزه در آنان زمانی محقق میشود که احساس کنند صدایشان شنیده میشود.
وی خاطرنشان کرد: امکانات مرکز ارتباطات مردمی نسبت به گذشته ارتقای چشمگیری داشته و کارشناسان آن نیز با انگیزه، عشق و علاقه روزافزون در حال فعالیت هستند با این حال این مرکز همچنان باید بهروز و مدرن شده و در نتیجه آن پاسخگویی بهتر و دقیقتری به شهروندان ارائه شود.
وی افزود: از آنجا که مدیران شهری به دلیل حجم بالای امور اجرایی، همیشه امکان ارتباط مستقیم با شهروندان را ندارند، این کارشناسان ۱۳۷ هستند که بار اصلی این ارتباط را به عهده دارند بنابراین باید به جدیدترین فناوریها و تجهیزات ارتباطی مجهز شوند تا از آسیبهای جسمی و روانی ناشی از ساعات طولانی پاسخگویی مصون بمانند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حمایت از مجموعه ارتباطات مردمی و ارتقای سطح رفاهی، حقوقی و تجهیزاتی کارشناسان ۱۳۷، در نهایت به افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای کیفیت خدمات شهری منجر خواهد شد.


نظر شما