به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _دوشنبه بیستویکم مهر_ در پنجمین قسمت برنامه پایش که باحضور احمدرضا مصور، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در اداره ارتباطات مردمی برگزار شد، با بیان اینکه بیشترین تماس سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان به حوزه اطلاعرسانی و مشاوره اختصاص دارد، اظهار کرد: بعضی موضوعات نیاز به ارتباط مرکز ارتباطات مردمی با حوزههای تخصصی شهرداری و استعلام جزئیات موضوع برای ارائه به شهروندان است.
وی افزود: در ماههای اخیر فرایند ارسال اطلاعات موردنیاز شهروندان از بخشهای مختلف مدیریت شهری به سامانه ۱۳۷ اصلاح شده و در تلاش هستیم به عنوان جامعترین بانک اطلاعات شهروندی از تمام اتفاقات کلانشهر اصفهان آگاهی پیدا کرده و به نحو مطلوبی در این خصوص شهروندان را راهنمایی کنیم.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان به ایجاد موج تماس پس از رویدادهای فرهنگی، اختلال در خدمات شهری، بروز شایعات و شرایط اضطراری در سامانه ۱۳۷ شهرداری اشاره و تصریح کرد: اگر بخواهیم به شیوه سنتی برای هر موضوعی پیگیری کنیم هم سبب تضییع حقوق شهروندان میشود هم زمان پاسخگویی را افزایش میدهد بنابراین نیاز است مدیریت شهری با تاکید شورای شهر پیوست ارتباطات مردمی تمام رویدادها را رعایت کرده و محتوای اطلاعرسانی درباره تمام اتفاقات شهر را در اختیار سامانه ۱۳۷ بگذارد.
وی با بیان اینکه اصلاح فرایندها سبب افزایش کارایی سامانه ۱۳۷ و در نتیجه رضایتمندی شهروندان میشود، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات یک سال اخیر در اداره ارتباطات مردمی اصلاح فرایندها بوده است؛ فرایند ارتباط با خارج از سازمان، پاسخگویی، پیگیری و بازخوردهی درخواستهای مردم و امتیازدهی به واحدهای اجرایی با اصلاحات موردنیاز بهینه شده است.
رفیعی گفت: اگرچه سامانه ۱۳۷ در رسیدگی به تخلفات شهری نقطه اول مراجعه مردم بوده و اقدام اولیه برای ثبت پیگیری بسیاری از این تخلفات در کوتاهترین زمان ممکن اتفاق میافتد اما هنوز نقش این سامانه در فرایندها پیشبینی نشده است.
وی ادامه داد: بهزودی نقشه فرایند شناسایی، پیگیری و رفع تخلفات شهری با ملاحظاتی که اداره ارتباطات مردمی در این خصوص دارد اصلاح و نقش سامانه ۱۳۷ در آن مشخص خواهد شد تا پیگیری درخواستهای شهروندی که مربوط به تخلفات شهری است وجاهت و الزام بیشتری پیدا کند.


نظر شما