به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتینژاد در سومین برنامه «پایش» با حضور در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اگرچه شان نظارت دارند اما حضور آنها در مرکز ارتباطات مردمی دریچه متفاوتی به روی آنها برای نظارت بر عملکرد شهرداری خواهد گشود.
وی افزود: سامانه ۱۳۷ در آغاز دهه سوم عمر خود قرار دارد و به وضوح میتوان بلوغ این سازمان را در انجام وظایف خود دید.
رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر اصفهان با استقبال از ارتباط مستقیم اعضای شورا با مردم تصریح کرد: جایگاه برنامه پایش میتواند همپای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر در رسیدگی به درخواستهای مردم تعیین شود.
وی با تاکید بر لزوم تبیین مسائل شهری برای فعالان رسانهای شهر اصفهان افزود: مطالبهگران همچون یک عضو شورا میتوانند عملکرد مدیریت شهری را نقد کنند، بنابراین آنگاه که رسالت مرکز ارتباطات مردمی برای این افراد تبیین شده و مطالبهگری از این مسیر دنبال شود، بهطور قطع نتایج مثبتی خواهد داشت.
نباتینژاد با اشاره به چرخه رسیدگی پیامهای شهروندی در سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: سازوکار منضبط، مستمر و نظاممند مرکز ارتباطات مردمی در پیگیری درخواستهای شهروندی سامانه ۱۳۷ الگویی برای مطالبهگری درست فعالان رسانهای است.
وی به کارکنان ستادی شهرداری اصفهان توصیه کرد با حضور در مرکز ارتباطات مردمی، در نقش پیگیری مطالبات مردم قرار بگیرند تا نگاهی متفاوت در پشتیبانیهای اسنادی و برنامهای به دست آورند.
رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشنهاد میکنم تورهای بازدید از مرکز ارتباطات مردمی برای فعالان رسانهای و کارکنان شهرداری برگزار شود تا از این دریچه درک تازهای از نظرات و رفتار مردم بهدست آید.


نظر شما