چرخه رسیدگی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ تسهیل می‌شود

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: برای تحقق اهداف خود در سال جاری بر تعامل بیشتر با واحدهای اجرایی تمرکز کرده‌ایم تا چرخه رسیدگی پیام‌ها تسهیل و سرعت پاسخ به درخواست‌های مردم افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _شنبه بیست‌ویکم تیر_ در نشست فصلی شورای ۱۳۷ منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان اظهار کرد: منطقه ۱۱ به سبب موقعیت جغرافیایی خود درگیر مسائل مربوط به محدوده و حریم شهر و بافت ناکارآمد است و اثر آن در تمام جوانب خدمت‌رسانی این منطقه احساس می‌شود که یکی از این جنبه‌ها سخت‌تر شدن پاسخ که مطالبات حوزه ارتباطات مردمی است.

وی افزود: با وجود تمام سختی‌ها و پیچیدگی‌هایی که در رسیدگی به پیام‌های مربوط به منطقه ۱۱ وجود دارد، فضای مثبتی که بین مردم این منطقه در جریان بوده و این اتفاق که حداقل اقدامات منجر به رضایتمندی بالای اهالی می‌شود، لذت خدمت به مردم محلات این منطقه را دوچندان کرده است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مردم منطقه ۱۱ همواره از خدمات شهرداری زبان تقدیر و تشکر داشته‌اند و این موضوع را حجم زیاد پیام‌های تشکر آنها در سامانه ۱۳۷ تأیید می‌کند.

وی با بیان اینکه ساختار سنتی ساکنان رهنان باعث شده کوچک‌ترین اقدامات شهرداری در محلات، مساجد و تجمعات مردمی بازتاب پیدا کرده و مردم مانند رسانه عمل کنند، ادامه داد: بارها در برنامه‌های مختلف دیده‌ایم که مردم این منطقه نارضایتی و رضایتمندی خود را صریح بیان می‌کنند و این فرصت بزرگی برای شهرداری است که اقدامات توسعه‌ای خود را با مشارکت مردم پیش ببرد.

رفیعی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۳ سال توسعه تجهیزات و ارتقای توانمندی کارشناسان اداره ارتباطات مردمی بود و پس از آنکه از فصل ارتقای ۱۳۷ در قالب «به توان ۲۰» رونمایی شد، اکنون وقت ظهور و بروز این طرح‌ها و پروژه‌ها رسیده است.

وی گفت: برای تحقق اهداف خود در سال جاری بر تعامل بیشتر با واحدهای اجرایی تمرکز کرده‌ایم تا چرخه رسیدگی پیام‌ها تسهیل و سرعت پاسخ به درخواست‌های مردم افزایش یابد؛ در این زمینه از تمام همکاران خود در شهرداری اصفهان درخواست مشارکت داریم تا بتوانیم به بهترین نحو پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

کد خبر 883863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.