پیگیر دغدغه‌مندی‌ها و مطالبات منطقی شهروندان هستیم

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه پیگیر دغدغه‌مندی‌ها و مطالبات منطقی شهروندان هستیم، گفت: تلاش ما این است که از طریق شهربانان، سایر شهروندان را از موضوعات مطلع کنیم تا از تجربه مفید آن‌ها بهره‌مند و جذب مشارکت شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _سه‌شنبه سیزدهم خرداد_ در سلسله نشست‌های شهربان با موضوع مدیریت پسماند در اصفهان اظهار کرد: در راستای ادامه مشارکت شهروندان در ارتباط با ۱۳۷ و مجموعه مدیریت شهری اصفهان، پیگیر دغدغه‌مندی‌ها و مطالبات منطقی شهروندان هستیم.

وی افزود: یکی از اهداف این است که با شهروندان حرفه‌ای که نسبت به سایر شهروندان تجربه بیشتر و نسبت به محیط پیرامونی دقت بیشتری دارند، به یک استاندارد مشترک و فضای ذهنی نزدیک برسیم.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شاید این تجربه را داشته باشید که هنگام تماس با همکارانم دغدغه‌ای را مطرح کنید که پیگیری‌های منحصربه‌فرد خود را می‌طلبد و میسر نیست، گفت: در این راستا جنس این جلسات تبادل نظر، پیگیری این موضوعات و دغدغه شهروندان است، از طرفی تلاش می‌کنیم تا در این جلسات آگاهی بیشتری نسبت به فرایند و اقدامات انجام شده پیدا کنید.

رفیعی تصریح کرد: تلاش ما این است که از طریق شهربانان، سایر شهروندان را از موضوعات مطلع کنیم تا از تجربه مفید آن‌ها بهره‌مند و جذب مشارکت شوند و درخواست‌های خود را پیگیری کنند.

کد خبر 871969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.