شهرداری‌ها زمان طلایی رسیدگی به پیام‌های ۱۳۷ را ازدست ندهند

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: سه ماهه ابتدایی سال زمان طلایی رسیدگی به پیام‌های ۱۳۷ برای شهرداری‌هاست، زیرا هنوز حجم به پیک کاری خدمات شهری نرسیده‌ایم و به خوبی می‌توان حجم قابل مدیریت پیام‌ها را پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی در نشست فصلی شورای ۱۳۷ منطقه ۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: اداره ارتباطات مردمی شهرداری در تعامل کامل با تمام ارکان شهرداری بوده و همواره در برابر پیشنهادات منعطف بوده‌ایم بنابراین اگر هرکدام از واحدهای اجرایی مناطق احساس کردند بخشی از فرایندهای بازخوردگیری، رتبه‌دهی و گزارش‌دهی نیاز به اصلاح، بهبود یا تغییر دارد می‌توانند آن را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف شورای ۱۳۷ مناطق بهره‌گیری از تجارب و دیدگاه‌های بخش اجرایی شهرداری در بهبود ارتباط با مردم است، افزود: یکی از مزیت‌های منطقه ۲ شهرداری اصفهان اشراف و آگاهی کافی مدیر این منطقه نسبت به فرایندها و جزئیات سامانه ۱۳۷ است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه حجم خدمات و اقداماتی که در مناطق شهری اصفهان جاری است با بررسی عملکرد آنها در سامانه ۱۳۷ قابل رؤیت است، تصریح کرد: منطقه ۲ به دلیل بافت شهری ویژه و قرارگیری در مجاورت حریم شهری اصفهان شرایط متفاوتی از سایر مناطق داشته و این موضوع قابل درک است؛ با این حال مقایسه مناطق با یکدیگر می‌تواند نتایجی به همراه داشته باشد که در تحلیل عملکرد شهرداری‌ها مؤثر است.

رفیعی ادامه داد: فصل تابستان به دلیل گرمای هوا و افزایش حضور شبانه مردم در بوستان‌ها حجم پیام‌ها افزایش می‌یابد و از سوی دیگر فصل زمستان نیز به علت سردی هوا رسیدگی به پیام‌ها به‌ویژه در حوزه عمران شهری سختی می‌شود.

وی با بیان اینکه سه ماهه ابتدایی سال یکی از زمان‌های طلایی رسیدگی به پیام‌های ۱۳۷ برای شهرداری‌هاست زیرا هنوز حجم به پیک کاری خدمات شهری نرسیده‌ایم و به خوبی می‌توان حجم قابل مدیریت پیام‌ها را پاسخ داد، گفت: مناطق این دوره طلایی را از دست ندهند چون در دوره‌های فصلی بعدی سخت و غیرقابل مدیریت شده و پاسخگویی به شهروندان را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم توجه به سه اصل پاسخگویی به موقع، پاسخگویی صحیح و پیوست مستندات معتبر در پاسخ به پیام‌های سامانه ۱۳۷ افزود: بخشی از بازخوردگیری پیام‌ها خودکار است و در صورتی که شهروند در این زمینه همکاری نکرد مناطق با پاسخ مناسب به پیام‌ها می‌توانند امتیاز کامل را کسب کنند.

رفیعی خاطرنشان کرد: از سال گذشته رؤسای ادارات به سامانه رصد اطلاعات شهرداری دسترسی دارند تا بتوانند پس از بازخورد پیام‌ها امتیاز، رتبه و وضعیت خود را نسبت به سایر مناطق و بازه‌های زمانی مختلف ارزیابی کنند.

کد خبر 869257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.