مبنای امتیاز مناطق در سامانه ۱۳۷ بازخورد شهروندان است

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: مبنای امتیاز و رتبه‌های مناطق بازخورد شهروندان است و برای هر پیام اجرایی موضوع با شهروند مطرح و مستندات بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی در نشست فصلی شورای ۱۳۷ منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: دو ماه از سال ۱۴۰۴ را درحالی پشت سر گذاشته‌ایم که هنوز بخش زیادی از درخواست‌های ثبت شده مناطق در مرحله بررسی و بازخوردگیری هستند، بنابراین در نشست فصلی بهار چندان گرایشی به ارائه گزارش نداریم زیرا رتبه‌ها و گزارش‌ها خیلی قابل تحلیل و بررسی نیست.

وی افزود: هدف سال جاری را تعامل بیشتر با مناطق و ارتقای فرایندهای همکاری صمیمانه قرار داده‌ایم و از هر پیشنهادی در این زمینه استقبال می‌کنیم؛ به‌عبارتی می‌توان گفت بیشتر جنبه کیفیت ارتباط اداره ارتباطات مردمی با مناطق را دنبال می‌کنیم.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از وظایف ما ارائه گزارش‌های سالانه و فصلی به مدیران شهری است؛ سال گذشته این رویه منظم دنبال شد و به راحتی می‌توان عملکرد واحدهای اجرایی را در مقایسه با مدت مشابه سال‌های قبل ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه تماس مناطق سالانه بین ۱۰ تا ۱۵ درصد رشد را تجربه می‌کند و به این نسبت حجم بازخوردگیری نیز هرسال افزایش می‌یابد، ادامه داد: مبنای امتیاز و رتبه‌های مناطق بازخورد شهروندان است و برای هر پیام اجرایی موضوع با شهروند مطرح و مستندات بررسی می‌شود.

رفیعی با تاکید بر لزوم توجه به توضیحات و مستندات کامل در پاسخ واحدهای اجرایی مناطق به پیام‌ها گفت: کارشناسان اداره ارتباطات مردمی هرکدام در یکی از حوزه‌های مدیریت شهری دارای تحصیلات و تخصص هستند و فعالیت آن‌ها در این اداره موجب شده است توان بالایی در انتقال اصطلاحات و مفاهیم فنی به شهروندان داشته باشند، بدین سبب گاهی با پاسخ کوتاه اما فنی می‌توان به بهترین شکل پاسخ شهروند را داد.

وی خاطرنشان کرد: به شرایط و منابع در دسترس مناطق واقفیم و تجربه سازمانی ما نشان می‌دهد وقتی شرایط برای مردم به خوبی تبیین شود میزان رضایت آن‌ها افزایش پیدا می‌کند، به‌همین دلیل تاکید داریم که پاسخ به پیام‌های ۱۳۷ کامل و تخصصی باشد تا شهروند به بهترین نحو راهنمایی شده و پاسخ بگیرد.

کد خبر 868950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.