به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین کارگر در نشست فصلی شورای ۱۳۷ منطقه پنج شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه رشد شبکههای اجتماعی روحیه مطالبهگری مردم را ارتقا بخشیده است، اظهار کرد: ما باید قدردان مردمی باشیم که از طریق سامانه پاسخگویی ۱۳۷ یا فضای مجازی به کمک شهرداری میآیند و به نوعی نسبت به آنچه در شهر رخ میدهد دغدغهمند هستند.
وی با بیان اینکه منطقه پنج شهرداری اصفهان وسعت زیادی دارد با این حال سعی میکنیم موضوعی از چشم همکارانمان در این منطقه دور نماند، افزود: نسبت به تکریم مردم حساسیت داریم و همه کارکنان منطقه نیز با همدلی سعی در رسیدگی به امور شهروندان دارند.
مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اگرچه همواره رسیدگی به درخواستهای مردم نیازمند ردیف و بودجه بوده اما در سالهای اخیر چالشهای بیشتری برای تخصیص بودجه به وجود آمده و فرایند آن زمان بیشتری میبرد هرچند این موضوع توجیهی برای رسیدگی نکردن به خواستههای مردم نیست.
کارگر ادامه داد: گزارشها و آمارهای فصلی و مقطعی که توسط اداره ارتباطات مردمی به مناطق داده میشود به خوبی نقاط ضعف و قوت آنان را مشخص کرده و میتواند ابزاری برای اصلاح اقدامات و فرایندهای منطقه باشد.
وی خاطرنشان کرد: رضایتمندی شهروندان یکی از نمودهای شعار «اصفهان من شهر زندگی» است که در این دوره مدیریت شهری انتخاب شده و مورد تاکید شهردار اصفهان نیز بوده است، بنابراین گزارش، آمار و دادههای سامانه ۱۳۷ اداره ارتباطات مردمی شهرداری میتواند وضعیت رضایت مردم از عملکرد شهرداری را مشخص کند.




نظر شما