به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن زمانی در نشست فصلی شورای ۱۳۷ در منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: ۱۳۷ سامانهای است که از ۲۰ سال پیش برای مردم و با هدف دسترسی سریع و بدون بوروکراسی اداری و محدودیت لزوم مکاتبات به شهرداری راهاندازی شد و اکنون پس از چند سال با ظهور فضای مجازی و افزایش مطالبهگری مردم از مدیریت شهری رشد قابل توجهی پیدا کرده است.
وی افزود: در مدیریت شهری فعلی عملکرد مناطق در رسیدگی به پیامهای سامانه ۱۳۷ نیز مبنای قضاوت شده و به صورت مستمر گزارش این عملکرد در برابر مدیران شهری قرار میگیرد بدین سبب نشست امروز برای بررسی آخرین وضعیت منطقه ۹ برگزار شده است.
مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تلاش میکنیم براساس ارزیابیهای سامانه ۱۳۷ فعالیتهای خود را منطبق کنیم و آنچه باید در مرحله بررسی و اعلام نظر اولیه بهویژه درباره پروژههای عمرانی اتفاق بیفتد را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهیم.
زمانی با تاکید بر اینکه عوامل منطقه ۹ شهرداری انرژی زیادی برای رسیدگی به مطالبات مردم صرف میکنند، اضافه کرد: امیدوارم همکاری لازم در ارائه مستندات و پاسخهایی که درخواست مردم را از بلاتکلیفی خارج میکند به بهترین شکل با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شکل بگیرد.
وی با اشاره به لزوم تعیین ردیف بودجه برای پرداختن به درخواستهایی که از طریق سامانه ۱۳۷ به مناطق میرسد، ادامه داد: بهتر است هر منطقه بر اساس وسعت، حجم وظایف و عملکرد سالهای گذشته خود بودجهای در اینباره داشته باشد، بنابراین در جلسات مربوطه این پیشنهاد را مطرح خواهیم کرد.




نظر شما