مهلت ۲ هفته‌ای برای تحویل اسناد معوقه درمان + فهرست نمایندگان منتخب

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که برای تحویل همه اسناد معوقه درمان از هفتم تا بیست‌ و یکم خرداد مهلت دو هفته‌ای برای تحویل اسناد معوقه درمان تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان، از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ روزهای هفتم تا بیست‌ویکم خرداد به مدت دو هفته فرصت دارند اسناد هزینه درمانی خود را تحویل نمایندگان منتخب بیمه ملت دهند تا پس از پایان دریافت همه اسناد معوقه، فرایند ثبت، ارزیابی و متعاقب آن پرداخت خسارات متعلقه به انجام برسد.

شرکت بیمه ملت که در مناقصه سال جاری برنده بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری شده است در راستای ارائه خدمات به بازنشستگان، فهرست نمایندگان منتخب برای دریافت و ثبت اسناد درمانی مربوط به ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون را اعلام کرده است.

بر این اساس بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به نشانی‌های اعلام شده، از فهرست کامل این مراکز در سراسر کشور مطلع شده و نسبت به ثبت و دریافت خدمات درمانی خود از طرق اعلام شده اقدام کنند و فهرست مذکور به‌طور مستمر به‌روزرسانی شده و آخرین نسخه آن قابل دسترس خواهد بود.

بازنشستگان می‌توانند برای تحویل مدارک پزشکی از صبح دوشنبه هفتم خرداد از ساعت هشت صبح تا ۱۴ در روزهای غیرتعطیل تا روز دوشنبه تاریخ بیست‌ویکم خرداد سال جاری به مدت دو هفته به نمایندگان منتخب مراجعه کنند.

برای دریافت فهرست نمایندگان منتخب دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 757484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.