سقوط درختان در صدر تماس اصفهانی‌ها با سامانه ۱۳۷

رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: در هفته گذشته با توجه به وزش باد شدید در شهر اصفهان و شهرستان‌های مجاور، بیشترین آمار تماس‌های شهروندان با سامانه 137 مربوط به سقوط درختان، دستک‌ها و شاخه‌ها بوده که تمام آن به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفته گذشته حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان اصفهانی با سامانه ۱۳۷ شهرداری این کلان‌شهر برقرار شد و پیگیر هستیم تا تمام تماس‌ها به نتیجه لازم برسد.

وی با بیان اینکه ۸۲۱۶ تماس درخواست اجرایی همشهریان است که تمام درخواست‌ها در چرخه اجرایی قرار گرفت، افزود: ۴۱۲۷ تماس درخواست‌های مشاوره و اطلاع‌رسانی بوده که همکارانم در این مرکز صحبت کردند و مشاوره داده‌اند.

رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هفته گذشته با توجه به وزش باد شدید در شهر اصفهان و شهرستان‌های مجاور، بیشترین آمار تماس شهروندان مربوط به سقوط درختان، دستک‌ها و شاخه‌ها بود که تمام موارد به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شد.

قاسمی تاکید کرد: شهروندان در این فصل شرایط وزش باد را از هواشناسی پیگیر باشند و در روزهایی که احتمال وزش باد وجود دارد، خودروهای خود را زیر درختان پارک نکنند، همچنین اگر احساس می‌کنند احتمال سقوط درختی وجود دارد به مرکز ارتباطات مردمی اطلاع دهند تا همکارانم پیگیر شوند و نسبت به رفع ایراد آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه به سبب وسعت منطقه ۸ بیشترین تماس را همیشه از سوی شهروندان این منطقه داریم، ادامه داد: بیشترین سقوط درختان در منطقه ۸ رخ داده و پس از آن با توجه به اینکه محدوده مناطق ۳، ۴ و ۶ در حاشیه رودخانه زاینده‌رود واقع شده و حجم فضای سبز در آن نقاط زیاد است، تماس‌های بعدی به ترتیب مربوط به این مناطق بوده است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: اگر شهروندان اقلام حجیم و ضایعاتی را بر پشت بام‌های خود نگهداری می‌کنند که احتمال دارد در اثر وزش باد به معابر عمومی پرتاب شود، نسبت به ایمن‌سازی آن اقدام کنند

وی گفت: در هفته نخست خرداد، در خط ۱۴، کوی بهار یکی از همشهریان در اتوبوس با کد ۱۹۵۶، تلفن همراه خود را جا گذاشته بود که راننده وظیفه شناس پیگیر شد و تلفن را به دست شهروند رساند که قدردان این راننده هستیم.

کد خبر 757183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.