۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
قیمت خودرو امروز ۶ خرداد + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز یکشنبه ششم خرداد_با افت و خیز شدید قیمت روبه‌رو است و بیشترین نوسان در محصولات داخلی و مونتاژی دیده می‌شود.

پژو پارس و پژو پارس سفارشی ELX از محصولات پرطرفدار ایران خودرو، ۱۲ میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشتند و به ترتیب با قیمت ۶۵۳ میلیون تومان و ۷۱۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

تارا دستی V1 از دیگر محصولات اقتصادی این شرکت نیز نسبت به هفته گذشته ۱۸ میلیون تومان افزایش قیمت دارد و به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک از دسته محصولات داخلی شرکت سایپا به ترتیب کاهش دو میلیون تومانی و یک میلیون تومانی را امروز تجربه کردند و به ترتیب با قیمت ۵۳۲ میلیون تومان و ۵۳۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین اتوماتیک G نیز با قیمت ثابت نسبت به هفته گذشته به نرخ ۸۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۰ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۱۲ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۵ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۸۰ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۰۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۸۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۱۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۶ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۰ میلیون تومان، تارا دستی ۷۶۸ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۲۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۳۱ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۲ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۲ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۶ خرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار محصولات مونتاژی نیز افت و خیز شدید قیمت در تعدادی از خودروها دیده می‌شود.

X55 پرو از محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو، نسبت به روز گذشته خود ۲۵ میلیون تومان افزایش قیمت دارد و به بهای یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی K7 و کی‌ام‌سی T8 از محصولات پرطرفدار شرکت کرمان موتور، بدون تغییر نسبت به روز گذشته به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هیوندای النترا از محصولات لوکس شرکت کرمان موتور، با ریزش ۵۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان رسید.

لاماری هیبرید از محصولات مونتاژی با افت چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۴۳ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۰۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۴۱۸ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۹۶ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۶ خرداد + جدول

کد خبر 756972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.