آغاز کاشت ۲۵۰ هزار کوزه گل در منطقه ۳ اصفهان + فیلم

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: کاشت ۲۵۰ هزار کوزه گل بهاری در این منطقه آغاز شده است و تا پایان هفته جاری به پایان می‌رسد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه کاشت گل‌بهاری در منطقه ۳ اصفهان آغاز شده است، اظهار کرد: ۲۵۰ هزار کوزه گل در محلات و پارک‌ها و میادین اصلی این منطقه در حال کاشت است.

وی افزود: یکی از نقاط جاذب در منطقه سه محور چهارباغ است که برای ایام نوروز در آن شب‌بو کاشته شد و در حال حاضر با توجه به پایان فصل این گل، ۵۰ هزار کوزه گل سلوی و شمعدانی جایگزین آماده کاشت در این محل است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد :۲۰ هزار کوزه شمعدانی و ۳۰ هزار کوزه گل سلوی در حال کاشت رفیوژ وسط چهارباغ عباسی است که این اقدام با اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون تومان انجام‌گرفته است.

ابوطالبی در پاسخ به شکستن برخی درختان و علت وقوع این حوادث در منطقه ۳ گفت: علت شکستن درختان به‌طور عمده بر اثر وزش باد است و این منطقه با توجه به اینکه درختان کهنسال زیادی دارد، این درختان دچار آسیب شده و از درون کیفیت خود را از دست داده‌اند، از این‌رو آمادگی سقوط یا شکستن دارند.

آغاز کاشت ۲۵۰ هزار کوزه گل در منطقه ۳ اصفهان + فیلم

ابوطالبی تأکید کرد: این اتفاق مختص منطقه ۳ نیست و به طورتقریبی یک معضل در تمام مناطق دارای درخت کهنسال است، اما توصیه ما به شهروندان این است که در زمان اعلام هواشناسی و وزش باد شدید خودروهای خود را زیر درختان پارک نکنند.

وی ادامه داد: درصورتی‌که خودروی شهروندی دچار حادثه سقوط شاخه درخت شد، ابتدا با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و پس از صورت‌جلسه توسط پلیس، به خدمات شهری منطقه مربوطه مراجعه و مراحل دریافت خسارت را طی کنند.

کد خبر 756792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.