آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۴ خرداد

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _جمعه چهارم خرداد_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _جمعه چهارم خرداد_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

تردد روان

محورهای مسدود

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- رباط پشت بادام - بیاضه

محور دارای انسداد فصلی:

۱- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی مناطق مرکز، شرق و شمال شرق کشور، ابرناکی، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید رخ می‌دهد و به تدریج با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور، در استان‌های واقع در شمال غرب، مناطقی از استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران، ابرناکی، رگبار، رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه در سواحل دریای خزر نیز ابرناکی، وزش باد شمالی و بارش باران، گاهی رعد و برق انتظار می‌رود، افزود: شنبه در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و بعضی نقاط واقع در غرب و مرکز کشور، ابرناکی، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود و در شمال آذربایجان غربی و بعضی مناطق آذربایجان شرقی، بارش شدت خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: یکشنبه گستره بارش در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، سواحل شمالی دامنه‌های جنوبی البرز شمال استان‌های همدان، مرکزی، قم و اصفهان خواهد بود و این سامانه به تدریج از شمال شرق خارج می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: دوشنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام و پایدار مستقر می‌شود و تنها بعدازظهر با گذر امواج کم دامنه تراز میانی جو، در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

وی گفت: طی دو روز آینده، شرق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر مواج خواهد بود و از روز شنبه تا چهارشنبه در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور، وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

کد خبر 756628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.