نکات خرید پرواز تهران به تفلیس همراه با راهکارهای خرید ارزان
بلیط هواپیما تهران تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان یکی از مقاصد محبوب خارجی برای ایرانیان است. عدم نیاز ویزا و وجود مکان‌های گردشگری و تاریخی دیدنی در این کشور در تمام طول سال بازدید کنندگان ایرانی را به این کشور می‌رساند.

سفر به تفلیس از دو را زمینی و هوایی امکان پذیر است. سفر با هواپیما اما در مقابل سفر زمینی بسیار سریع تر و محبوب‌تر است. اگر می‌خواهید تا با هواپیما سفری ارزان به تفلیس داشته باشید، نکات خرید پرواز تهران به تفلیس همراه با راهکارهای خرید ارزان بلیط را در ادامه برایتان شرح می‌دهیم.

نکات مهم در خرید بلیط ارزان تهران به تفلیس

در هنگام خرید بلیط هواپیما تهران به تفلیس، با رعایت نکات کوچک می‌توانید تخفیف های بزرگی بگیرید. رعایت این نکات باعث بهبود کیفیت سفر و ارزان شدن کلی هزینه های سفر می‌شود.

زمان خرید بلیط هواپیما ارزان تهران به تفلیس

اگر می‌خواهید سفری ارزان با هواپیما را تجربه کنید، باید بر خلاف جهت آب شنا کنید. معمولا سفر تفلیس در اوایل بهار تا پایان تابستان پر درخواست است. هنگام که سفری پر درخواست باشد هزینه آن بالا می‌رود. همچنین به جز هزینه بلیط دیگر هزینه‌های سفر مانند خورد و خوراک و اقامت نیز در فصل شلوغی سفر افزایش می یابد. از طرفی محله های توریستی و اماکن تاریخی مملو از ازدحام توریست‌ها و گردشگران است. به این ترتیب ممکن است برای سوار شدن به تله کابین و رفتن به قلعه ناریکالا مجبور شوید تا یک ساعت هم در صف منتظر بمانید. بهترین زمان تجربه سفر ارزان تفلیس پاییز و زمستان است.

خرید بلیط سیستمی تهران به تفلیس

اگر قصد سفر در ایام تعطیلات و یا فصل بهار و تابستان به تفلیس دارید، خرید بلیط سیستمی برای شما مناسب است. این نوع بلیط با داشتن نرخ ثابت نسبت به بلیط چارتری ارزان‌تر است. دقت داشته باشید برای خرید بلیط هواپیما تفلیس باید از ماه گذشته بلیط خود را تهیه کنید. این بلیط ها به علت قیمت مناسب، پر درخواست هستن و به سرعت به فروش می‌رسند.

خرید بلیط چارتری ارزان تهران به تفلیس

در زمان نبود پیک سفر بلیط‌های چارتری ارزان تر از سیستمی می‌شود. همچنین در صورت پر نشدن هواپیما در تاریخ مد نظر، چند روز مانده به پرواز بلیط‌های لحظه آخری با قیمتی پایین تر از چارتری عرضه می‌گردند. این بلیط ها مناسب فصل زمستان هستند. دقت داشته باشید در ایام کریسمس مجددا شاهد افزایش قیمت بلیط چارتری خواهیم بود و این نوع بلیط برای روزهای وسط هفته و غیر تعطیل قیمت مناسب تری دارد.

ایرلاین های ارزان تهران به تفلیس

هنگام جستجو برای پیدا کردن بلیط ارزان قیمت همه ایرلاین ها را رصد کنید و از ایرلاین ارزان‌تر بلیط خود را تهیه کنید. در مسیر تهران به تفلیس ایرلاین های مختلفی فعال هستند. ایرلاین های ایران ایر، ترکیش ایرلاین، بوتا ایرویز، قشم ایر و ماهان ایر به صورت روزانه سفرهایی به سمت تفلیس انجام می‌دهند. می‌توان گفت به طور کلی ایرلاین‌های داخلی از قیمت پایین تری نسبت به ایرلاین خارجی برخوردار هستند. همچنین ممکن است پرواز کانکشن ترکیش ایرلاین که ابتدا در استانبول توقف می‌کند از دیگر پروازهای مستقیم به تفلیس ارزان‌تر باشد. البته دقت کنید مدت زمان پرواز شما در پرواز کانکشن از مستقیم طولانی تر می‌شود و خستگی مسیر بیشتر است.

خرید بلیط اکونومی تهران به تفلیس

پرواز تهران به تفلیس در سه کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و فرست کلاس انجام می‌شود. پروازهای اکونومی معمولا ارزان‌تر از دیگر کلاس های پروازی هستند و تورها و افرادی که می خواهند هزینه سفر خود را پایین بیاورند از این نوع پرواز استفاده می‌کنند. تفاوت پروازهای اکونومی و دیگر کلاس‌های پروازی فقط در کابین هواپیما است. در کابین با بیشتر شدن فضا و راحتی صندلی ها پرواز اکونومی به بیزینسی تبدیل می شود و همچنین با بیشتر شدن خدمات و امکانات پرواز بیزینسی به فرست کلاس تغییر می‌کند. زمان پرواز تهران تفلیس به صورت مستقیم بیش از ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه نیست و اگر می‌توانید برای این مدت کوتاه کمی به خود زحمت دهید با کلاس پرواز اکونومی، سفری ارزان و سریع را تجربه خواهید کرد.

بلیط هواپیما تفلیس

مکان های گردشگری رایگان تفلیس

اگر برنامه سفری ارزان را در پیش دارید و موفق به خرید بلیط هواپیما ارزان تهران به تفلیس شدید، بهتر است مکان‌های دیدنی رایگان تفلیس را بشناسید تا آن‌ها را در صدر فهرست گشت و گذار خود در این شهر بگذارید.

  • پل صلح: این پل، نماد شهر تفلیس است.
  • قلعه ناریکالا: این قلعه در خارج از شهر و بر فراز تپه ای مشرف به شهر قرار دارد.
  • موزه ملی گرجستان: اگر علاقه به آثار فرهنگی و تاریخی دارید، بازدید از این موزه رایگان است.
  • حمام گوگردی: قدمت این حمام ها به قرن ۱۷ برمیگردد و یکی از جاذبه های محبوب تفلیس است.
  • کلیسای جامع تثلیث: این کلیسا، بزرگترین کلیسای ارتدوکس گرجستان است و معماری زیبایی دارد.
  • خیابان روستاولی: معروف ترین خیابان تفلیس که پر از کافه و رستوران جذاب و مراکز خرید ارزان است.

پرواز تهران تفلیس

نکات تکمیلی خرید بلیط ارزان تهران به تفلیس

نکات دیگری در مورد بلیط هواپیما تفلیس باقی مانده که دانستن آن‌ها به شما کمک می‌کند تا خریدی عاقلانه و مقرون به صرفه داشته باشید.

  • خرید بلیط در تعطیلات را به روز آخر موکول نکنید. این اقدام شما فقط باعث خریدی گران تر برای شما خواهد شد. اگر تاریخ سفر شما قطعی است حتما بلیط خود را از ۳۰ الی ۴۰ روز قبل از سفر تهیه کنید.
  • هنگام خرید بلیط چارتری به قوانین استرداد بلیط توجه کنید. بلیط‌های چارتری ارزان معمولا امکان کنسل کردن ندارند و اگر سفر شما امکان جا به جایی در تاریخ دارد از خرید این نوع بلیط اجتناب کنید.
  • مشخصات خود را به انگلیسی دقیق وارد کنید. هرگونه نقص در مشخصات منجر به کنسل شدن بلیط شما می‌شود و امکان ویرایش مشخصات فردی در بلیط پس از تکمیل خرید وجود ندارد.
  • بلیط پرواز را رفت و برگشت تهیه کنید. در صورتی که می‌خواهید سفری ارزان داشته باشید و برنامه برگشت شما مشخص است، این نوع بلیط از بلیط یک طرفه ارزان‌تر است.
  • فرودگاه‌های دیگر گرجستان را مد نظر بگیرید. در صورتی که تفاوت قیمت بین دو فرودگاه نزدیک به تفلیس زیاد بود با اندکی دور کردن مسیر خود بلیط ارزان تر تهیه کنید.
  • اضافه بار حمل نکنید. سعی کنید سبک سفر کنید و اطلاعات میزان بار قابل حمل را در قوانین بلیط مطالعه کنید. اضافه بار با هزینه غیر متعارف محاسبه می‌شود و سبب بالا رفتن بیش از حد قیمت بلیط می‌شود.

کلام پایانی

سفر به تفلیس می‌تواند یکی از زیبا ترین سفرهای خارجی شما را بسازد. هنگام خرید بلیط ارزان تفلیس، سعی کنید در وبسایت‌های مسافرتی مختلف به دنبال تخفیف های مناسب باشید. همچنین با اقامت در هتل‌های معمولی در تفلیس می‌توانید تا حد بسیاری از هزینه‌های اقامتی خود در این سفر بکاهید. تجربه شما از سفر به تفلیس چیست؟ شما چه اقداماتی هنگام خرید بلیط هواپیما برای ارزان تر شدن آن انجام می‌دهید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

کد خبر 756504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.