آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲ خرداد / ترافیک سنگین و بارش در محور چالوس

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _چهارشنبه دوم خرداد_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _چهارشنبه دوم خرداد_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل انتهای تونل البرز تا پل زنگوله

تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی و آزادراه تهران - شمال فاقد مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

تردد روان

آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی

بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، گلستان و مازندران

محورهای مسدود

محور مسدود شریانی:

۱- محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- رباط پشت بادام - بیاضه

۶- سبزوار - روداب

محور دارای انسداد فصلی:

۱- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده با گذر امواج تراز میانی جو از نیمه شمالی کشور، امروز و فردا در استان‌های واقع در شمال غرب، بعضی نقاط غرب، نواحی مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ رخ می‌دهد.

وی افزود: شدت بارش در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان و ارتفاعات و دامنه‌های استان‌های قزوین، البرز و تهران خواهد بود و طی این بازه زمانی در شمال شرق کشور و ارتفاعات زاگرس مرکزی به ویژه در ساعات بعدازظهر، رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده به همراه وزش باد به نسبت شدید دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه و جمعه در شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور، در بعضی از ساعات به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: شنبه در نوار شمالی کشور، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و نواحی مرکزی، بارش و وزش باد رخ خواهد داد، طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و پنجشنبه تا شنبه در بعضی نقاط جنوب کشور، در بعضی از ساعات وزش باد شدید رخ می‌دهد و سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد؛ همچنین از پنجشنبه تا شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش بینی می‌شود.

کد خبر 756118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.