آیت‌الله رئیسی، خدمتگزاری را معنایی دوباره بخشید

مجمع نمایندگان منتخب استان کردستان در دوازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی عنوان کردند: آیت‌الله رئیسی، خادم‌الرضای محبوب و مردمی با نثار جان خویش خدمتگزاری را معنایی دوباره بخشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، در پی سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و شهادت ایشان و هیئت همراه، مجمع منتخبان استان کردستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

شهادت خادمان جمهوری اسلامی ایران در حادثه دردناک سانحه هوایی بسیار تأسف‌بار و حزن‌انگیز بود. ملت بزرگ ایران هیچ‌گاه یاد و خاطره بزرگ‌مردان خود را از یاد نخواهند برد؛ بزرگ‌مردانی که در عمر با برکت خویش منشأ خدمات و مجاهدت‌های صادقانه و مثال‌زدنی در سنگرهای مختلف بودند.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، خادم‌الرضای محبوب و مردمی با نثار جان خویش خدمتگزاری را معنایی دوباره بخشید.

شهادت رئیس‌جمهور محترم و هیئت همراه در مسیر خدمت‌رسانی برای ساخت ایرانی آباد، حین سفر استانی در آذربایجان شرقی، گواه مجاهدت این عزیزان به‌عنوان برگی زرین در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

با اعتقاد به مشیت الهی و با قلبی آکنده از اندوه، این مصیبت عظیم را خدمت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، هیئت محترم دولت، ملت شریف ایران و خانواده محترم آن شهدای عزیز تسلیت عرض می‌نمائیم و از خداوند متعال برای روح مطهرشان رحمت واسعه الهی مسئلت می‌کنیم.

کد خبر 755829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.