۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
اسپیکر جدید Bose چه ویژگی‌هایی دارد؟

اسپیکر بوز SoundLink Max از قابلیت شارژ معکوس بهره می‌برد، به طوری که کاربران می‌توانند از آن به عنوان پاوربانک نیز استفاده کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Bose به تازگی از اسپیکر جدید خود به نام SoundLink Max رونمایی کرد، این محصول را می‌توان در چین با قیمت ۴۵۱ دلار به صورت پیش‌خرید سفارش داد، ارسال آن از تاریخ ۳۱ مه آغاز خواهد شد؛ این اسپیکر صدای استریو را با باس عمیق ارائه می‌دهد و دارای سه درایور جلو و دو رادیاتور غیرفعال است.

اسپیکر بوز SoundLink Max گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر خوردگی و اشعه ماورابنفش مقاوم است و برای استفاده در فضای باز ایده‌آل به نظر می‌رسد؛ وزن این محصول ۲.۱۳ کیلوگرم است و به راحتی قابل حمل است، باتری آن تا ۲۰ ساعت شارژدهی دارد، قابلیت شارژ معکوس نیز ارائه می‌دهد، به طوری که کاربران می‌توانند از این اسپیکر به عنوان پاوربانک برای شارژ کردن گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنند.

اسپیکر بوز SoundLink Max از فناوری بلوتوث ۵.۳ بهره می‌برد و از کدک‌های SBC و AAC برای سازگاری گسترده دستگاه پشتیبانی می‌کند؛ همچنین، دارای فناوری Snapdragon Sound کوالکام با aptX Adaptive برای ارائه صدای با کیفیت بالا است، این اسپیکر در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

کد خبر 755244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.