بررسی مشخصات و قیمت 7 گوشی پرفروش 2024

هرسال برندهای مختلف تولید کننده تلفن‌های همراه و محصولات دیجیتال، مدل‌های مختلف و متنوعی به بازار عرضه می‌کنند. با توجه به ویژگی‌های مختلف این محصولات برخی از آن‌ها بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. در این مقاله می‌خواهیم 7 گوشی پر فروش سال 2024 را به همراه برخی مشخصات و قیمت ان‌ها به شما معرفی کنیم.

نکته جالبی که در این لیست وجود دارد، این است که پر فروش ترین تلفن‌های همراه در این چند ماه ابتدایی سال جدید متعلق به آیفون و سامسونگ بوده و هیچ شرکت دیگری در این لیست سهمی‌ندارد. لازم است بدانید که مبنای تدوین این لیست فروش جهانی تلفن‌های همراه بوده است. اگر قصد خرید موبایل دارید، این گزینه‌های پرفروش احتمالاً بتوانند برای شما هم مانند هزاران کاربر دیگر، مناسب باشند. برای بررسی گزینه‌های بیشتر و همچنین خرید آنلاین می‌توانید به سایت تکنولایف سر بزنید. فراموش نکنید که با داشتن کد تخفیف تکنولایف می‌توانید گوشی موبایل دلخواه خود را به همراه کلیه لوازم جانبی با هزینه کم تری تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که همه موبایل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند محصولات برجسته‌ای هستند و موقع تصمیم گیری برای خرید آن‌ها کافیست نیازها و بودجه خود را در نظر بگیرید.

آیفون 15 پرومکس

بدون شک گوشی‌های آیفون، محبوب ترین تلفن‌های همراه در جهان هستند. در سال 2024 نیز مانند سال‌های قبل جدید ترین سری آیفون در صدر پرفروش ترین گوشی‌های موبایل قرار گرفته اند. اگر به دنبال یک گوشی همه چیز تمام هستید باید به سراغ آیفون 15 پرومکس بروید. اگر چه در شکل ظاهری این مدل تفاوت خاصی در مقایسه با سری قبل دیده نمی‌شود؛ اما ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری دستخوش تغییرات مثبتی شده اند. از نظر طراحی و ساخت باید گفت این مدل در عین ظرافت و زیبایی بسیار مستحکم است. فریم تیتانیومی‌در کنار پشت شیشه ای براق ظاهری منحصر به فرد به این مدل داده اند. همچنین، این گوشی در رنگ‌های مختلف و جذاب عرضه می‌شود.

تراشه A17 Pro با توان گرافیکی بسیار بالا در کنار نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 1290 در 2796 پیکسل باعث می‌شود با کیفیت ترین تصاویر ممکن را در این گوشی مشاهده کنید. لنز اصلی دوربین 48 مگاپیکسلی است و امکان عکس برداری با وضوح بالا را حتی در شرایط کم نور را فراهم می‌کند. به علاوه، رم در این گوشی 8 گیگا بایت است و با ظرفیت‌های مختلف 256، 512 و 1 ترابایت می‌توانید این گوشی را تهیه کنید. باتری نیز در این مدل 4422 میلی آمپر است و نگهداری شارژ قابل قبولی دارد. با توجه به موجود نبودن این مدل در ایران نمی‌توانیم قیمتی برای آن تعیین کنیم؛ اما حداقل قیمت این مدل در بازار جهانی 1200 پوند معادل حدوداً 90 میلیون تومان است.

بررسی مشخصات و قیمت 7 گوشی پرفروش 2024

آیفون 15 و 15 پرو

در مورد ساختار باید گفت تمام مدل‌های سری 15 مشابه یکدیگر هستند. برای ساخت بدنه آیفون 15 پرو از ترکیب تیتانیوم و آلومینیوم استفاده شده است که در کنار استحکام، وزن این گوشی‌ها کم تر از مدل‌های قبلی است. صفحه نمایش در آیفون 15 پرو، 6.1 اینچ است و وضوح تصویر در این مدل 2556x1179 است. ظرفیت باتری در این مدل 3274 میلی آمپر ساعت است و این مورد یکی از تفاوت‌های آیفون 15 پرو و پرومکس محسوب می‌شود.

سومین تلفن همراه پرفروش در سال 2024 باز هم از سر جدید آیفون است. آیفون 15 از نظر پردازنده با دو مدل قبلی متفاوت بوده و از پردازنده A16 Bionic در ساخت آن استفاده شده است. رم در این مدل 6 گیگابایت است و حافظه داخلی می‌تواند 128، 256 و یا 512 گیگ باشد. اندازه و وضوح صفحه نمایش نیز در آیفون 15 و 15 پرو مشابه است. البته برای این دو مدل هم مانند 15 پرومکس هنوز قیمتی در بازار ایران مشخص نشده است.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا

در ادامه، به سراغ جدید ترین گوشی تولید شده توسط سامسونگ می‌رویم. گلکسی s24 اولترا مانند مدل‌های قبل از خود از این سری توانست یک گوشی محبوب و پر فروش باشد. جنس بدنه این گوشی از تیتانیوم است که در کنار ظرافت و زیبایی استحکام خوبی نیز دارد. صفحه نمایش 6.8 اینچی با تکنولوژی Dynamic LTPO AMOLED 2Xتجربه بی نظیری از تماشای فیلم و عکس‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این گوشی همراه 4 دوربین تعبیه شده، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در کنار دوربین‌های تله و واید تجربه بی نظیری از عکاسی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 با هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند و در نتیجه می‌توانید انواع برنامه‌ها و بازی‌ها را به راحتی روی آن اجرا کنید. ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپرساعت به شما این اجازه را می‌دهد تا از تلفن همراه خود برای مدت طولانی تری استفاده کنید. قیمت این مدل حدود66 میلیون تومان است. البته، این قیمت ممکن است نوسان داشته باشد. برای مشاهده قیمت به روز شده یا مقایسه این مدل با سایر تلفن‌های همراه مشابه می‌توانید به دیجی کالا مراجعه کنید. به علاوه، با کد تخفیف دیجی کالا امکان خرید موبایل با هزینه کم تر نیز برای شما فراهم می‌شود.

بررسی مشخصات و قیمت 7 گوشی پرفروش 2024

سامسونگ گلکسی A15

کیفیت بالا، امکانات خوب، طراحی زیبا و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌هایی هستند که این گوشی را در لیست 7 گوشی پر فروش سال 2024 قرار داده اند. صفحه 6.5 اینچی با رزولوشن 1080x2340 پیکسل تجربه بصری خوبی را برای کاربران این تلفن همراه فراهم می‌کند. این گوشی سامسونگ در چند مدل با رم‌های 4، 6 و 8 گیگابایتی عرضه می‌شود و قیمت آن از 7 تا 9 میلیون متغیر است. یکی از ویژگی‌های خوب گلکسی A15 دوربین 50 مگاپیکسلی است که تصاویر جذاب و با کیفیتی را به ثبت می‌رساند. به علاوه، باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری باعث می‌شود بتوانید برای مدت طولانی بدون نیاز به شارژ کردن از تلفن همراه خود استفاده کنید.

سامسونگ گلکسی A54

یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین گوشی‌های 2024 تا این لحظه، مدل A54 از سری گلکسی سامسونگ است. تراشه اگزینوس 1380 به کار برده شده در این گوشی آن را برای پردازش داده‌های گرافیکی سنگین مناسب ساخته است. لنز اصلی دوربین 64 مگاپیکسلی است و برای ثبت عکس‌های جذاب عالی است. البته دوربین‌های تله، واید و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم برای هرچه بهتر شدن تجربه عکاسی در نظر گرفته شده اند. صفحه نمایش در این مدل اندازه ای 6.4 اینچی دارد. همچنین، باتری 5000 میلی آمپری از دیگر ویژگی‌های خوب این مدل است. لازم به ذکر است که A54 با رم‌های متفاوت 4، 6 و 8 گیگیابایتی عرضه می‌شود و قیمت آن از حدود 16 میلیون تا 20 میلیون متفاوت است.

سامسونگ گلکسی A34

در پایان با معرفی یک میان رده از سامسونگ این لیست را به پایان می‌رسانیم. گلکسی A34 با قیمتی از 12 تا 17 میلیون و با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. جنس ساختار فریم و قسمت پشتی گوشی پلاستیک است و این مدل را می‌توانید در رنگ‌های جذابی خریداری کنید. صفحه نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن 1080x2340 پیکسل کیفیت قابل قبولی از تصویر را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین دوربین در این مدل 48 مگاپیکسل و ظرفیت باتری 500 میلی آمپر است.

کد خبر 754067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.