بازیگر نقش کودکی یوزارسیف + بیوگرافی حسین جعفری

حسین جعفری بازیگر نقش کودکی سریال حضرت یوسف است.

به گزارش ایمنا، یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون به کارگردانی فرج الله سلحشور سریال یوسف پیامبر است که استقبال مردم از این سریال تاریخی و مذهبی و محبوبیت بازیگران آن تا سال‌ها بعد از پخش نیز ادامه دارد. حسین جعفری بازیگر نقش کودکی حضرت یوسف به دلیل زیبایی چهره و بازی موفقش توانسته مخاطبین بسیاری را جذب کند و شناخته شود.

بیوگرافی حسین جعفری

سید حسین جعفری در مردادماه سال ۱۳۷۱ در شهرستان فریدونکنار به دنیا آمده است. او با بازی در نقش کودکی حضرت یوسف (یوزارسیف) شناخته شده و اکنون به عنوان یک فیلمساز و بازیگر حرفه‌ای به کار خود ادامه می‌دهد.حسین جعفری در خانواده‌ای چهار نفره بزرگ شده است و از کودکی تلاش می کرده است تا قرآن را به خوبی بخواند.

حسین جعفری بازیگر نقش سریال حضرت یوسف

حسین جعفری در یوسف پیامبر

یوسف پیامبر مجموعه تلویزیونی ایرانی بر پایه داستان زندگی حضرت یوسف مطابق با روایت قرآن و منابع اسلامی، به نویسندگی و کارگردانی فرج‌الله سلحشور است که در ۴۵ قسمت از ۷ تیر ۱۳۸۷ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ از شبکه یک سیما پخش شد. این مجموعه در سال‌های بعد نیز بارها از شبکه آی فیلم بازپخش شده است. وقتی حسین جعفری دوازده ساله بود، توسط پسر عمه خود مصطفی زمانی به مرحوم فرج الله سلحشور معرفی شد و از میان حدود ۶۰۰ نفری که برای نقش کودکی و نوجوانی حضرت یوسف در سریال یوسف پیامبر تست داده بودند انتخاب شد.

سخت‌ترین سکانس در یوسف پیامبر

فکر کنم سخت‌ترین قسمت‌های سریال یوسف پیامبر از نظر من سکانس‌هایی بود که در چاه بودم و فیلمبرداری آن هم در فصل سرد زمستان بسیار سخت بود.

بازیگر نقش کودکی یوزارسیف حسین جعفری

آثار حسین جعفری

  • سریال یوسف پیامبر
  • مجموعه تلویزیونی نسیم هوت
  • فیلم سینمایی تمارض
  • آخرین حامی

او پیش از شروع بازیگری، در مدرسه کار تئاتر می‌کرد و در سال اول و دوم راهنمایی، یک نمایشنامه را نوشته و بازی کرده بود و برای بازیگری در آن رده سنی، برگزیده استان شده بود. او آموزش خاصی برای بازی در نقش کودکی یوسف پیامبر ندیده بود و کلاس بازیگری نرفته بود، و دلیل پیشرفتش را کمک‌های مرحوم سلحشور می‌داند.

کد خبر 753557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.