۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
قیمت خودرو امروز ۲۵ اردیبهشت + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت_ در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی روند کاهشی دارد اما قیمت تعداد اندکی از خودروها نیز نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده است.

سورن پلاس موتور XU۷P و سورن پلاس (فول) از محصولات اقتصادی ایران خودرو، به‌ترتیب با ریزش ۱۲ میلیون تومان و ۱۴ میلیون تومانی قیمت و نرخ ۶۱۴ میلیون تومان و ۷۲۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از دیگر محصولات لوکس و محبوب این شرکت، امروز به‌ترتیب ۳۲ میلیون تومان و ۳۰ میلیون تومان افت داشتند که هر کدام به قیمت یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما و پژو پارس از پرطرفدارترین محصولات شرکت ایران خودرو نیز امروز به‌ترتیب افت ۲۲ میلیون تومان و ۱۴ میلیون تومانی را تجربه کردند و هر کدام به قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در بازار گزارش می‌شوند.

کوییک R اتوماتیک و وانت پادرا (دوگانه سوز) از محصولات داخلی شرکت سایپا به‌ترتیب ۲۳ میلیون تومان و ۱۳ میلیون تومان نسبت به روز گذشته خود کاهش قیمت پیدا کردند و با رقم ۵۵۰ میلیون تومان و ۷۷۷ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۲۲ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۴ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۷۲ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۱۱ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۹۸ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۲۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۴۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۹۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۵ میلیون تومان، تارا دستی ۷۷۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۵۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۳۴ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۸ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۱ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۵ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۵ اردیبهشت + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودرو در بیشتر محصولات مونتاژی نسبت به روز گذشته کاهشی است اما در بعضی از موارد نیز افزایش قیمت به چشم می‌خورد.

جک S۵ از محصولات جذاب مونتاژی شرکت کرمان موتور، با افت ۳۳ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته و قیمت یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

وانت کاپ را محصول شرکت بهمن موتور، امروز ۵۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته روند افزایشی داشت و با قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (پنج‌نفره) و فیدلیتی پرستیژ (هفت‌نفره) از محصولات لوکس و جذاب مونتاژی این شرکت، به‌ترتیب ۷۰ میلیون تومان و ۸۰ میلیون تومان افزایش پیدا کردند که به قیمت ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان و ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان معامله می‌شوند. محصولات دیگر نیز صبح امروز افت و خیز شدیدی را تجربه کردند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۸۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۵ اردیبهشت + جدول

کد خبر 752748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.