آخرین نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

آخرین نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور بامداد شنبه در نشست خبری آخرین نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را به شرح زیر اعلام کرد:

* در حوزه انتخابیه آبادان از میان ۵۷۷۰۱ رأی مأخوذه، جواد سعدونی زاده با ۲۵ هزار و ۱۳۸ رأی و سید محمد مولوی با ۲۱ هزار و ۵۷۸ رأی به مجلس رأی یافتند.

* در حوزه ملایر از میان ۳۵۳۷۴ رأی مأخوذه، احمد آریایی‌نژاد با ۲۱ هزار و ۸۵۰ رأی توانست به خانه ملت راه یابد.

* در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگینی، هادی هاشمی نیا با ۴۹ هزار و ۶۶۲ رأی و رضا سپهوند ۴۵ هزار و ۹۳۴ رأی به بهارستان راه یافتند.

* در حوزه انتخابیه قائم‌شهر از مجموع ۱۰۳۳۰۵ رأی مأخوذه، عمران عباسی کالی با ۴۲ هزار و ۲۳ رأی و علی کشوری با ۳۸ هزار و ۸۳۲ رأی به خانه ملت راه یافتند.

* در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان از مجموع ۱۰۸ هزار و ۱۳۷ رأی، سید اسماعیل حسینی با ۵۷ هزار و ۷۵۷ رأی و ابراهیم عزیزی با ۴۳ هزار و ۱۴۶ رأی راهی مجلس شدند.

* در حوزه انتخابیه لنجان اصفهان، اکبر پولادی باغبادرانی با ۱۷ هزار و ۹۷۲ رأی از مجموع ۳۱ هزار ۹۵۴ رأی راهی بهارستان شد.

* در حوزه انتخابیه کرمانشاه، عبدالرضا مصری با ۷۳ هزار و ۸۹۴ رأی و فضل الله رنجبر با ۵۴ هزار و ۱۲۱ رأی از مجموع ۱۵۸ هزار ۸۶۱ رأی راهی مجلس شدند.

* در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک علی خزایی با ۴۱ هزار و ۲۰۴ رأی از مجموع ۶۴ هزار ۴۲۱ رأی به خانه ملت راه یافت.

* در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تا این لحظه با شمارش ۵۴۸۴۸۷ رأی از ۳۶۲۳ صندوق رأی نامزدهایی چون بیژن نوباوه وطن، محمد سراج، ابوالفضل ظهره‌وند، حسین صمصامی، زهره‌سادات لاجوردی، احمد نادری، ابراهیم عزیزی، سمیه رفیعی، پیمان فلسفی، ابوالقاسم جراره، سیدمرتضی محمودی، مجتبی رحماندوست، عبدالحسین روح‌الامینی، مجتبی زارعی، زینب قیصری، علیرضا سلیمی پیشتاز هستند.

تکمیل می‌شود…

کد خبر 752384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.