نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در سطح این منطقه گفت: برای اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند منازل مسکونی در سطح منطقه ۵ بیش از ۵۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نصب پلاک‌های هوشمند بر منازل مسکونی منطقه ۵ اصفهان اظهار کرد: این طرح که با همت معاونت برنامه‌ریزی و با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به‌صورت هماهنگ در سطح شهر اصفهان در حال اجرا است، به محدوده منطقه ۵ وارد شده است و مجریان آن در حال نصب پلاک‌های منازل و واحدهای تجاری این منطقه هستند، پلاک‌های آبی هوشمند شامل کد پستی و کد شناسایی هستند.

وی با اشاره به اینکه از طریق بارکدهای روی پلاک‌های آبی هوشمند، اطلاعات عمومی ملک قابل بازخوانی است، افزود: این امر می‌تواند به ارائه خدماتی همچون اطلاعات و مشخصات مکان‌مند ملک، کمک بسیاری کند. این خدمت برای راهنمایی مسیر، مکان‌یابی و ارائه خدمت باکیفیت‌تر نهادها و سازمان‌های خدمت‌رسان به شهروندان کمک می‌کند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای این طرح از خیابان نظر در محله جلفا آغاز و هم‌اکنون ۳۵ هزار پلاک در منطقه نصب شده است.

کارگر بیان کرد: اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند منازل مسکونی تا پایان خرداد ۱۴۰۳ در منطقه ۵ ادامه خواهد داشت و همه منازل و مکان‌های تجاری منطقه دارای پلاک آبی هوشمند خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند منازل مسکونی در سطح منطقه ۵ بیش از ۵۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: طی اجرای این طرح، حدود ٥٠ هزار واحد مسکونی و تجاری در این منطقه دارای پلاک هوشمند می‌شوند و از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 750965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.